Windows 10 Outlook Live mail contacten delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sinds kort ben ik overgestapt naar Outlook live mail. Ook mijn vrouw heeft dit op haar naam.
Ik kan in beide apart inloggen. Dan zie ik dat beide dezelfde mail adressen kunnen gebruiken. Tot hiertoe heel prima.
Als ik ingelogd ben op mijn mail (benaderd via een favorietenlink), dan kan ik de mail van mijn vrouw niet zien. Omgekeerde is ook waar.
Op haar tablet, heeft ze niet de beschikking van de contacten.
Hoe kan ik zorgen dat mijn vrouw ook alle mail contacten van mij ter beschikking heeft? Ergens is er een mogelijkheid om beide te synchroniseren. Maar hoe?
 
Sinds kort ben ik overgestapt naar Outlook live mail. Ook mijn vrouw heeft dit op haar naam.
Ik kan in beide apart inloggen. Dan zie ik dat beide dezelfde mail adressen kunnen gebruiken. Tot hiertoe heel prima.
Als ik ingelogd ben op mijn mail (benaderd via een favorietenlink), dan kan ik de mail van mijn vrouw niet zien. Omgekeerde is ook waar.
Op haar tablet, heeft ze niet de beschikking van de contacten.
Hoe kan ik zorgen dat mijn vrouw ook alle mail contacten van mij ter beschikking heeft? Ergens is er een mogelijkheid om beide te synchroniseren. Maar hoe?

Waarom een mailprogramma gebruiken dat niet meer ondersteund wordt????
 
Wat is dan het verschil met de mail (standaard in Windows 10) en Outlook Live mail?
Ik heb geen problemen met de mail uit Windows 10. Synchroniseren lukt prima. Maar ik moet ze ook op tablet hebben voor haar en dit lukt niet met de contacten er bij.
Alleen de mail ontvangen, geen probleem. Maar die contacten er bij hebben???????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan