Status
Niet open voor verdere reacties.
het is omwille van mijn Rugklachten dat de Dokter me wederom onder mijn neus drukte dat ik iets aan mijn over gewicht moest doen ..
hij zei ik kan geen morfine blijven voor schrijven als je jezelf niet herpakt ...
 
Dat stoppen met roken afhangt van het karakter van de persoon wil ik weerleggen.
Heb jaren geleden diverse malen gestopt met roken. Ook met klever. Na een paar dagen was ik er aan voor de moeite.
Echter na een operatie van longkanker heb ik niets meer aangeraakt dat rookte. Heb nog altijd hetzelfde karakter hoor.
Alleen de confrontatie met de ziekte geeft U al een boost om te stoppen. Ik kan U verzekeren dat als ik de snede van de operatie toon, je nogmaals zal er aan denken bij de volgende sigaret......
Als men U zegt dat ze eerst een kijkoperatie zullen doen om te zien of het kan behandeld worden..... of dat het daarmee stopt, dan schrik je wel.
Dus denk eens aan mij bij de volgende rooksessie.
 
MIK, wat ben ik blij dat ik nooit gerookt heb. Nu mijn huisdokter heeft het mij genoeg ingepeperd toen ik een kind was met mijn astma dat ik dit nooit of te nimmer van mijn leven mocht doen. Dat ik daarmee gewoonweg mijn doodvonnis ging tekenen. Ik moet zeggen dat mijn astma nu wel heel erg gebeterd is, maar toen was ik heel erg zwaar astma patient. Ik heb ook enkele keren een prik moeten krijgen omdat mijn gewone medicatie die al vrij zwaar was niet meer hielp. De dag erna kon je wel niet werken, maar ik ben inmiddels minder zwaar astma patient en gelukkig maar. Maar roken ga ik nooit doen en ik hoop dat mijn kids ook nooit gaan roken. Maar meer als hopen dat ze nooit gaan roken kan ik niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan