Panda antivirus Tintanium 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey
ik gebruik sinds jaar en dag panda
HET grote probleem met panda is dat het erg belastend is voor het sisteem
anders moet ik toegeven dat er betere anti vir progjes zijn maar wie tevreden is over wat hij heeft hoor je niet klagen
ook is het zo dat panda bij internationale pols zeer goed scoort
maar ja er rijden ook zoveel verschillende auto's rond dus ......wie is de beste ???
 
ForrestBlade zei:
Ik gebruik nu Bitdefender 9.0 heeft ook een anti spam,firewall en virus scan werkt zeer goed,ook belangrijk vind ik heeft een geldigheids duur van 2 jaar en mag op 2 verschillende pc geinstaleerd worden en de prijs is rond de 40€ (hangt af van welke winkel)

hier ook pas Bitdefender9 Internet Security geplaatst
ter vervanging van Norton IS.
maar heb er wel 68.90€ voor betaald.(Carrefour)
zoals eerder vermeld bevat die:antivirus,firewall,antispam en ook antiphishing,antispyware en parental control.
ik nam de beslissing over te stappen naar Bitd.,na het lezen van veel goede
kommentaar hierover.;)
 
Laatst bewerkt:
kloek zei:
Sowieso denk ik dat antivirus waar je voor betaald een steeds verstandiger optie zal worden, o.a. omdat betaalde antivirus zeer frequente (elk uur) updates aanbiedt. ;)

Niet echt waar hoor : er zijn gratis antivirus op de markt die veel beter zijn dan antivirus waar je voor betaald ;)
 
Ik wil een virusscanner van Panda aanschaffen zijn deze in verhouding goed t.o.v ander betalende Norton niet bijgenomen ( zwaar belastend ) En Gratis wil ik ook niet in bezit hebben. ;)

Voor mij geen Panda.
Kennissen die deze (betaalde) virusscanner gebruikten (is reeds enkele weken uitgeschakeld door waarschijnlijk een virus (lachen) (lachen) (lachen) en kan niet meer worden opgestart) kregen van Panda een mailtje om hun abonnement te verlengen. De vervaldatum is volgens Panda begin september alhoewel het progje pas in december vorig jaar in een winkel gekocht werd en op de pc is geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan