Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het zijn wel degelijk PART-bestanden Bekijk bijlage 13441
Ik ben niet zeker of je dat zo kunt zien
regel moet een jpeg-bestand zijn: ken hier ook niets van
Het eerste bestand is duidelijk een film. De rest kan ik niet zien. Schuif eens wat open zodat de puntjes ertussen tekst worden.
Als je op de kop gaat staan zie je de cursor veranderen. Als je daar dan klikt en ingedrukt blijft houden, kan je de regel openschuiven.
Cursor zetten waar de pijl naar wijst. Je zal zien dat hij een andere vorm aanneemt. Klikken en ingedrukt houden terwijl je naar rechts schuift.
Dit zover tot je de tekst volledig kunt lezen.
Dit zijn allemaal "film" bestanden. Formaat Apple Quicktime. Je kan deze echter ook afspelen met VLC Player.
Beide applicaties zijn gratis te downloaden. Al raad ik echter wel VLC player aan.
Dit zijn allemaal "film" bestanden. Formaat Apple Quicktime. Je kan deze echter ook afspelen met VLC Player.
Beide applicaties zijn gratis te downloaden. Al raad ik echter wel VLC player aan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.