PC start zeer traag op (windows10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
sedert enige tijd duurt het nogal lang voor mijn pc is opgestart. ik krijg dan steeds onderstaande melding. hoe maak ik dit ongedaan?
 

Bijlagen

  • photo18347.jpg
    photo18347.jpg
    38.4 KB · Weergaven: 68
heb jij iets in je systeem vervangen betreffende hardware ...indien zo dan dien je Windows opnieuw te installeren ..mogelijk kan je de optie nemen om deze pc opnieuw in te stellen ..
 
je heb géén nieuwe hardware geïnstalleerd zeg je ..
klik eens met rechts op start en kies apparaatbeheer ...word in apparaatbeheer iets met een geel uitroepteken vermeld ..
plaats desnoods een afbeelding …

*om je pc opnieuw in te stellen dien je maar gewoon naar start>instellingen >bijwerken en beveiliging >systeemherstel te gaan .
in systeemherstel kies je dan "deze pc opnieuw instellen "
er word je dan gevraagd of je persoonlijke instellingen en of bestanden wenst te behouden …
onder persoonlijke instellingen bedoeld men dus je microsoft account , de taal en land instelling ...onder persoonlijke bestanden bedoeld men dan foto's ,films, muziek , documenten …
de programma's worden hier onder niet bedoeld en deze dien je dan daarna weer te installeren …

je dient eerst in apparaatbeheer te kijken of daar dan iets mis is en indien zo dien je deze aan te klikken en kies je verwijderen ...na het verwijderen herstart jij je systeem en zal deze die je juist verwijderd heb opnieuw geinstalleerd worden en mogelijk is je probleem dan voorbij ...indien dit niet zo is dan blijft de optie "deze pc opnieuw instellen " de enige optie om je systeem opnieuw werkende te krijgen zonder deze melding !
 
Je kan ook proberen om je hotkey usb software te proberen terugvinden in je software lijst en die verwijderen.
Als die daar niet tussenstaat, kan je eens proberen met je osd driver uit apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw laten installeren door windows update.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan