Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Goeie middag.
Als ik download, en wil gelijktijdig iets anders openen gaat het erg traag, ook opstarten en afsluiten.
Bijv: explorer Outlook Office 2010 Winverkenner enz.
Is hier iets aan te doen.
Heb al menig progamma getest om me pc te optimalizeren,zowel werkgeheugen als opstarten en afsluiten HDD cleanen enz.
Ik heb een tijdje terug de oplossing hier in PCTUTS op gevolgt voor snelle opstarten en afsluiten,helaas weinig resultaat.
Maak me pc om de maand schoon HDD opruimen Defrag enz,voor nieuwe backup.
Gebruik Tweaknow Smartdefrag Acronis Tue Image.
Win7x86
Intel Pentium4 4cpu 3.20 mhz.
Moederbordnaam MSI 945GCM478-L (MS-7536) (2 PCI, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN)
2 giga werkgeheugen
1 giga videogeheugen
Ik hoop dat je genoeg info heb.
Alvast vriendelijk bedankt voor de responds.
MVG Fred.
 
Begrijp ik Pluis,maar je kan het toch iets verbeteren.
Waar kan ik automatishe opstart vinden om iets ongedaan te maken wat niet mee opstart.
Bedankt voor je antwoord.
mvg fRED.

Ga eens linksonder naar de startknop en tik daar in: msconfig
Er opent een scherm, ga naar het Tabblad opstarten en vink uit wat er allemaal tijdens het booten niet op hoeft te starten.
 
Ga eens linksonder naar de startknop en tik daar in: msconfig
Er opent een scherm, ga naar het Tabblad opstarten en vink uit wat er allemaal tijdens het booten niet op hoeft te starten.

Dat gedaan in tabblad opstarten.

Alleen eset smart en java aan gevinkt.
Acronis-Adobe read-c-media corpo-EEventMana Seiko Epson-CmiCfg dy c-mdia corp0. die zijn niet aan gevinkt.
Pluis ik hoop dat het duidelijk is.
Fred
 
Ik denk dat als ge die Office 2010 vervangt door Office 2003-2007, dat het héééééél veel verschil zal uitmaken qua snelheid.
En voor de meesten geeft Office 2010 geen meerwaarde. Er wordt niets meer mee gedaan dan met de vorige versies.
Maar..... iedereen wilt de laatste versies alhoewel dat niet ieder systeem dat vermag.

Ben ik niet mee akkoord. Office 2010 heeft wel meerwaarde. Maw, er is meer dan het oog kan zien.
Natuurlijk hangt dit af van hoe dit product gebruikt wordt en in samenhang met wat. Doorsnee gebruiker gaat qua functionaliteit weinig verschil merken.
 
Ok heb het begrepen,valt niets aan te doen moet er mee leren leven,of een andere snellere pc kopen.
Mag ik jullie heel erg bedanken voor de sugesties en tijd.
Dacht dat je het een beetje kon op waarderen.
Dat was het enigste euvel als ik download via payserever en newsleecher en tegelijke tijd iets opend ging het erg traag.
Voor de rest gaat het snel,waarvoor ik het gebruik.
Nogmaaals hartelijk bedankt allen.
Verder iets ondernemen heb geen zin,dus mag van mij een slotje op.
MVG Fred.
 
Ik raad zelf niet aan om Java automatisch te laten opstarten met windows, omtrent de problemen met Java de laatste maanden.

ALS je Java (nog) op je systeem hebt is het net een must om de Java Updater NIET uit de opstarters te halen, ZEKER gezien de recente problemen is het werken met de recente versie een ABSOLUTE vereiste.
 
ALS je Java (nog) op je systeem hebt is het net een must om de Java Updater NIET uit de opstarters te halen, ZEKER gezien de recente problemen is het werken met de recente versie een ABSOLUTE vereiste.

De instellingen voor Java-update kunnen worden aangepast via het Java-besturingspaneel.

klik op Start \Configuratiescherm.
Voer Java in het zoekvak van het Configuratiescherm in de rechterbovenhoek in.
U opent het Java-besturingpaneel door te dubbelklikken op het Java-pictogram. Het Java-besturingspaneel wordt weergegeven.
Klik op het tabblad Update voor de instellingen.
Als u wilt dat door Java-update automatisch wordt gecontroleerd of er updates zijn, schakelt u het selectievakje Check for Updates Automatically in.

Zelfde werkwijze voor Flash Player
Start > Configuratiescherm > Flash Player
Tabbladje Geavanceerd > Updates
 
Laatst bewerkt:
De instellingen voor Java-update kunnen worden aangepast via het Java-besturingspaneel.

klik op Start \Configuratiescherm.
Voer Java in het zoekvak van het Configuratiescherm in de rechterbovenhoek in.
U opent het Java-besturingpaneel door te dubbelklikken op het Java-pictogram. Het Java-besturingspaneel wordt weergegeven.
Klik op het tabblad Update voor de instellingen.
Als u wilt dat door Java-update automatisch wordt gecontroleerd of er updates zijn, schakelt u het selectievakje Check for Updates Automatically in.

Is het aan te raden om te update.
Bedankt swake,
MVG Fred.
 
Dit zijn mijn systeemeigenschappen en hier draait Windows7 als een zonnetje.

Bekijk bijlage 10326

Swake, ik geloof je 100%. Maar U weet dat ge op dergelijk systeem niet de allerlaatste versies van de "grote programs" moet installeren.
Ik denk dat Fred dat niet weet. Dergelijke P4 was indertijd razendsnel. Maar dan met de programs zoals ze in die tijd waren. Dus Bv. niet met een Office 2010.
 
Ben ik niet mee akkoord. Office 2010 heeft wel meerwaarde. Maw, er is meer dan het oog kan zien.
Natuurlijk hangt dit af van hoe dit product gebruikt wordt en in samenhang met wat. Doorsnee gebruiker gaat qua functionaliteit weinig verschil merken.

Daarom schrijf ik ook "En voor de meesten geeft Office 2010 geen meerwaarde."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan