Beste mensen ,
ik heb hier al heel veel gelezen maar vind niet wat ik zoek.
Ik heb een gaming pc die ik vorig jaar in juli gekocht heb met deze specificaties.
Processor AMD Ryzen 7 5700X 8-Core Processor (3.40 GHz)
Geïnstalleerd RAM-geheugen 32,0 GB
Apparaat-id 71570E35-0B77-4EF6-9062-C3F38F0F300E
Product-id 00391-70000-00000-AA540
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
XTREMEGAMER CLASSIC LEVEL 3 V2 - AMD Ryzen 7 5700X - 32 GB - 1 TB - GeForce RTX™ 5060.
Maar ik gebruik hem niet om te gamen maar gewoon voor lessen van corel psp.
als ik een map wil openen ,waarvan ik een snelkoppeling op mijn bureau blad heb gemaakt , krijg ik regelmatig een gewoon wit scherm waar ik mijn mappen of afbeeldingen niet op zie.
Als ik een mail wil versturen met bv een afbeelding in die ik moet toevoegen duurt dit ook lang.
Soms zie ik op de linkerkant van de balk geen mappen maar rare dingen.
Onlangs deed ik de map van de foto,s open en had ik allemaal witte jpg bestanden,die er niet door kwamen, na 2 x opstarten dan wel.
Al de drivers zijn geinstalleert en niet met windows maar manueel,.
ook het opstarten gaat heel traag
Met dit geheugen zou deze pc toch snel moeten zijn denk ik , dit is eigenlijk al vanaf het begin.
Weten jullie soms waaraan dit kan liggen, ? graag jullie tips aub.
grtjs Karine
ik heb hier al heel veel gelezen maar vind niet wat ik zoek.
Ik heb een gaming pc die ik vorig jaar in juli gekocht heb met deze specificaties.
Processor AMD Ryzen 7 5700X 8-Core Processor (3.40 GHz)
Geïnstalleerd RAM-geheugen 32,0 GB
Apparaat-id 71570E35-0B77-4EF6-9062-C3F38F0F300E
Product-id 00391-70000-00000-AA540
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
XTREMEGAMER CLASSIC LEVEL 3 V2 - AMD Ryzen 7 5700X - 32 GB - 1 TB - GeForce RTX™ 5060.
Maar ik gebruik hem niet om te gamen maar gewoon voor lessen van corel psp.
als ik een map wil openen ,waarvan ik een snelkoppeling op mijn bureau blad heb gemaakt , krijg ik regelmatig een gewoon wit scherm waar ik mijn mappen of afbeeldingen niet op zie.
Als ik een mail wil versturen met bv een afbeelding in die ik moet toevoegen duurt dit ook lang.
Soms zie ik op de linkerkant van de balk geen mappen maar rare dingen.
Onlangs deed ik de map van de foto,s open en had ik allemaal witte jpg bestanden,die er niet door kwamen, na 2 x opstarten dan wel.
Al de drivers zijn geinstalleert en niet met windows maar manueel,.
ook het opstarten gaat heel traag
Met dit geheugen zou deze pc toch snel moeten zijn denk ik , dit is eigenlijk al vanaf het begin.
Weten jullie soms waaraan dit kan liggen, ? graag jullie tips aub.
grtjs Karine