Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tjen

Gast
Beste Pctuts mensen,

Ik kan op postvak IN onder windows 7 geen pdf bestanden openen. Wat moet ik hiervoor aanpassen ?

Dank voor uw hulp,

Tjen

[edit]Draadje verplaatst[/edit]
 
Laatst bewerkt:
@ mik de ts Heeft de adobe readerX10.1.3 (Nieuwste versie )
maar wil dus via wordpad deze pdf file's kunnen openen en daar voor dient hij eerst het pdf om te zetten naar een tekst bestand ....
wat jij daar neerzet kan enkel met de adobe reader pro (aankoop versie )
" jij geeft te kennen dat je met een geopende pdf file (geopent met de gratis te gebruiken adobe reader ) het pdf terug kunt omzetten naar een text file " neen dat kan de gratis versie niet van de adobe reader .
daarvoor dien je een pdf to word coverter te gebruiken ...

deze converter kan géén beveiligde pdf omzetten ...
 
@ mik de ts Heeft de adobe readerX10.1.3 (Nieuwste versie )
maar wil dus via wordpad deze pdf file's kunnen openen en daar voor dient hij eerst het pdf om te zetten naar een tekst bestand ....
wat jij daar neerzet kan enkel met de adobe reader pro (aankoop versie )
" jij geeft te kennen dat je met een geopende pdf file (geopent met de gratis te gebruiken adobe reader ) het pdf terug kunt omzetten naar een text file " neen dat kan de gratis versie niet van de adobe reader .
daarvoor dien je een pdf to word coverter te gebruiken ...

deze converter kan géén beveiligde pdf omzetten ...

Dat had ik al begrepen. Maar waarom wil hij dan de tekst lezen met wordpad? Volgens mij schrijft hij niet dat hij het document wil bewerken.
Hij schrijft : "Welk programma kan ik nu best installeren of gebruiken om deze tekst correct weer te geven."
Dus als het over weergeven gaat, gewoon de reader gebruiken. En helemaal niet met wordpad.
 
waarom hij deze pdf 's met wordpad wilt openen is voor mij ook een raadsel , daarom dat ik denk dat de ts deze wil bewerken ...
het zal duidelijker worden indien de ts zelf ons een antwoord gaf .
 
Even verduidelijken: Ik krijg de volgende email van mijn dochter: " 42000 - 604446213 - pdf ".
Als ik hierop dubbelklik dan krijg ik een onleesbaar WordPad bestand te zien.
Tjen
 
Beste Qtex
Dank voor je antwoord maar vergeet aub niet dat je met een leek converseert die het soms moeilijk heeft met het pc jargon. Als je zelf 72 bent dan zul je hieraan nog terugdenken.
 
het was niet mijn bedoeling om over te komen als een buldog !
ben de geduldigheid zelve ...:p
en hopelijk mag ik zo oud worden ....oud this maar hoe je , je voelt grijs en kaal worden we allemaal..
 
Beste Qtex
Dank voor je antwoord maar vergeet aub niet dat je met een leek converseert die het soms moeilijk heeft met het pc jargon. Als je zelf 72 bent dan zul je hieraan nog terugdenken.

Ho even, we zitten hier niet op een Nederlandse site hé. Wat denk je waarom ik me hier ook zo thuis voel als Nederlander.
Leeftijd zegt niets, iedereen is hier gelijk.
 
En ik ben wel nog geen 75. Zie maar eens hiernaast naar mijn leeftijd. En ik voel me nog goed.... Ik weet wel een stukje van computer, maar er zijn ook heel veel zaken waar ik niets van weet.

Er zijn mensen die van veel, iets weten.
Er zijn mensen die van iets alles weten.
En ik, ik weet van niets alles.
 
Beste Qtex
Dank voor je antwoord maar vergeet aub niet dat je met een leek converseert die het soms moeilijk heeft met het pc jargon. Als je zelf 72 bent dan zul je hieraan nog terugdenken.

Hallo Tjen,

Ik veronderstel dat dit "pdf"-bestand als bijlage bij een email was.

Doe eens het volgende:

Maak in "mijn documenten" een map aan en geef deze als naam bijvoorbeeld pdf-bestand.

Ga terug naar uw email en klik rechts op die bijlage (pdfbestand) en kies voor "opslaan als".
Sla deze bijlage nu op in de map die u daarnet hebt aangemaakt.
Ga nu naar deze map en klik of klik dubbel op deze map. NIET op het bestand.
Klik nu in de "menubalk" op "extra" - "mapopties" - Tabblad "weergave"
Doe nu het vinkje weg bij "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" en klik op OK

Welke extensie (de drie letters achter het laatste punt) heeft dat zogenaamde pdf-bestand nu?
 
Hierbij een mededeling betreffende dit topic.

Dit topic heb ik op slot gezet en er zal geen oplossing meer komen.

De reden hiervoor is dat de topicstarter "Tjen" zich beledigd voelde in antwoord #25 vanwege de geplaatste smillie door 1 van onze admin's.

het was niet mijn bedoeling om over te komen als een buldog !
ben de geduldigheid zelve ...:p
en hopelijk mag ik zo oud worden ....oud this maar hoe je , je voelt grijs en kaal worden we allemaal..

Tjen had gevraagd om z'n lidmaatschap van ons forum per direct te beëindigen.
Wij hebben nog geprobeerd uit te leggen aan Tjen dat deze smillie niet beledigend bedoeld was.
Het heeft niet mogen baten en Tjen is inmiddels door ons van het forum verwijderd, zodat zijn wens in vervulling is gegaan.

Wij betreuren het dat er mensen bestaan die zo'n kort lontje bezitten. Zeker gezien het feit dat Tjen goed geholpen werd met z'n vraag in dit topic.


Wij vragen u hiervoor begrip te tonen.

m.v.g. Pluis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan