Windows 10 Pdf virtuele printer van Microsoft werkt niet meer in de 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
Heeft er nog iemand problemen met de pdf printer van Microsoft in de 1903?
Bij werkt hij alleszins niet meer evenals die andere Microsoft printer die ze er u bijgeven.
 
hier stond ook het vinkje aan bij programma's en onderdelen maar aangezien hier de HP printer de ingestelde standaard printer is werkte de Microsoft Print to PDF pas nadat ik deze als de standaard printer instelde .. dus kijk eens na welke bij u ingesteld is als de standaard printer .
ik draai hier dus de 1903 build 18362.207
 
Ik gebruik het zeer veel en het werkt nog altijd perfect ook met 1903.Probeer eens om een kladblok waar je zomaar wat in getypt hebt af te drukken met het dialoogvenster en dan voor print to pdf te kiezen.
 
Ik gebruik het zeer veel en het werkt nog altijd perfect ook met 1903.Probeer eens om een kladblok waar je zomaar wat in getypt hebt af te drukken met het dialoogvenster en dan voor print to pdf te kiezen.

allemaal al geprobeerd
zie het volgende ik maak een txt bestand met kladblok
kies afdrukken
kies ms.......print to pdf
en wat zie ik
afdrukken is grijs en kan niet gedrukt worden
verder zie printer zoeken
status gereed
als ik op printer zoeken druk kom ik in de procedure om een printer te installeren en op het einde loopt het fout en krijg ik

pr13.jpg

pr10.jpg



dat was het
het probleem is dat er geen printdriver is.

jefken
 
ga via start >instellingen >apparaten naar printers en scanners ..
klik op de vermelde Microsoft print to pdf printer en kies beheren ..
je krijgt hier nu meerdere opties waaronder je deze als de standaard printer kunt instellen en een probleemoplosser ..
 
Allemaal al geprobeerd finaal kom ik altijd op hetzelfde uit zoals in vorige items beschreven, heeft geen driver en of kan hem niet installeren. Of herkent hem niet want ergens zegt hij bij apparaat beheer dat alles ok is begrijpe wie kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan