Periodieke blokkering PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit reeds gedaan, maar ik krijg dan een foutmelding dat het formaat niet herkent wordt en dat het dus niet kan verwijderd worden.
 
Indien je het niet meteen lukt start dan je computer opnieuw op in veilige modus ( F8 indrukken bij opstarten) en verwijder dan het programma bij program files en bij configuratie.

En anders volg deze procedure eens:

1. Right click on the Spyware Doctor icon (if it exists) in the notification area (next to the date/time on the Windows taskbar) and select Exit from the menu that appears
2. Download Spyware Doctor from Download Spyware Doctor - Free spyware removal
3. Install the downloaded file from step 2.
4. Ensure that you have fully exited the application. To fully exit from Spyware Doctor please right click on the Spyware Doctor icon in the notification area (next to the clock on the Windows taskbar) and select Exit from the menu that appears. Please also close any instances of Internet Explorer or other browsers.
5. Perform an uninstall of Spyware Doctor from:
Start > Programs > Spyware Doctor > Uninstall Spyware Doctor
6. Make sure that the Spyware Doctor folder (which by default would be under 'C:\Program Files') no longer exists. If the 'Spyware Doctor' folder still exists, please delete the folder.
 
Hallo Anke, :duimop:

Het is me eindelijk gelukt met de laatste methode om SDdoctor te verwijderen.
Veel dank aan jou, aan nijltjetweety :applaus: en aan rudy :applaus: voor de support en voor jullie kostbare tijd om dit probleem op te lossen en als 68 jarige jongeling heb ikzelf het ook zo slecht nog niet gedaan vind ik. ;)
 
Ik heb momenteel geen problemen meer. Alles functionneert prima. Voorlopig ook geen periodieke blokkeringen van mijn pc.
 
Ok, dan mag deze een slotje op.
Bij verdere problemen stuur even een mailtje naar een van ons met het adres bij van deze pagina, dan zetten we deze terug open.
Het zou geen kwaad kunnen een reepje ram bij te zetten volgens mij.
Met een volgend programma kan het weer zover zijn.
Je pc zal dan ook wat vlotter draaien.
Hangt wel een prijskaartje aan vast van ca 30 euro denk ik.
 
Waarom SD verwijderen?

Waarom SD verwijderen?

Ok, dan mag deze een slotje op.
Bij verdere problemen stuur even een mailtje naar een van ons met het adres bij van deze pagina, dan zetten we deze terug open.
Het zou geen kwaad kunnen een reepje ram bij te zetten volgens mij.
Met een volgend programma kan het weer zover zijn.

Je pc zal dan ook wat vlotter draaien.
Hangt wel een prijskaartje aan vast van ca 30 euro denk ik.

Ik gebruik het prog naar volle tevredenheid. Opmerking wel: je hebt een soort immunizer die je systeem sterk controleert. En met lage ram ( en zeker als je vista draait ) vertraagt ie je systeem. Open de SD prompt en onder instellingen zet je de on-guard beveiliging af.

... Of steek een ramlatje bij zoals nijltjetweetie aangeeft ;) ( of gooi die vista buiten van mijn part :ahhhhh:)

:escape:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan