Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Hoi, ik heb sinds gisteren problemen met de photo viewer.
Opeens kreeg ik de vraag wat ik wilde doen met dit programma en heb per ongeluk op: foto's kijken van de microsoft OneDrive. Dit had gewoon foto's kijken en importeren moeten zijn
Als ik nu de telefoon via usb aansluit krijg ik telkens de melding: er zijn geen foto's op de one drive om te importeren.
Inmiddels heb ik via instellingen en dan standaard apps deze app opnieuw ingesteld en de pc weer opnieuw opgestart.
Helaas geen resultaat.
Wie heeft tips.

Alvast bedankt
Sonia1965
 
Tik eens in bij het zoekveld: Standaard
Als het goed is zal je nu ook Standaard programma's moeten zien staan. Klik daar dan op.

Ga dan naar Windows Photo Viewer en stel deze in als Standaard programma.

Volgens mij moet het dan opgelost zijn.
 
wat je ook eens kan proberen rechtklikken op een foto
kies dan openen met
klik dan op kies een andere App
selecteer dan Windows Photo Vieuwer en zet een vinkje bij altijd deze app gebruiken
 
ook dit heb ik gedaan. Bestaande photo's die al op de harde schijf staan die opent hij gewoon met photoviewer.
Als ik nu de telefoon aan de usb hang krijg ik de melding : dat er geen foto's zijn om te importeren op de OneDrive. Ik moet niet OneDrive hebben...en krijg deze melding ook niet weg.
 
a oke als ik het nu goed begrijp kreeg je die vraag toen je telefoon aangesloten was op je pc
dan denk ik dat je eens bij de instellingen in je telefoon moet gaan kijken

ik heb net mijn Huawei telefoon eens aangesloten via usb krijg dan op mijn telefoon eens scherm
met keuze
Usb computerverbinding

1.media bestanden overzetten
2. Camera
3. Usb massaopslag

als ik daar 1 aanvink media bestanden overzetten op windows computer
krijg ik op de pc terug de vraag selecteer wat je wil doen met dit apparaat

ik weet niet welke telefoon dat jij hebt of hoe die werkt
 
ik heb een LG K8, normaal als ik die aan de usb hang dan krijg ik de vraag of ik het delen wil TOESTAAN, dan hoef ik maar op ok te drukken.
Maar deze melding krijg ik op de telefoon zelf.
De melding van de OneDrive krijg ik via de PC
 
over one drive Pc open die nog een met rechts klik en instellingen dan automatisch opslaan klikken
en zie foto

one drive Knipsel.JPG

heb je een handleiding van je toestel

ik heb er een gedownload en dit gevonden en uitgeknipt

110 Knipsel.JPG
 
Normaal krijg je die vraag elke keer je je toestel aan je pc hangt. Waarom hij die vraag nu niet meer stelt of waarom je nu niet meer kan kiezen weet ik helaas ook niet. Maar met het volgende programma lukt het zeker wel. Syncios iOS & Android Manager Lana heeft dit prachtige programma gevonden en je kan er zowel muziek als andere media mee over zetten met Sincios.
 
De weergave die je geeft als ik op een foto ga staan klopt. Hij komt overeen met jou voorbeeld. Dat is ook het probleem niet. Ik kan gewoon foto's maken en delen via Messenger en Facebook en zo...alleen de pc herkent het toestel niet meer. Normaal als ik hem aan de usb hang danopent hij automatisch foto viewer van windows 10...nu krijg ik die melding dat OneDrive geen bestanden kan vinden om te importeren.
Ook als ik in de verkenner kijk, zie ik de LG K8 staan, maar als ik erop klik is niks om weer te geven....
 
Syncios werkt ook niet...krijg de melding dat ik naar settings>applicatie>development moet gaan en dan usb debugging. Kan development niet terug vinden in de lijst van applicaties om te beginnen.
Bij de pc komt nu de melding: OneDrive kan geen bestanden vinden om te importeren, kijk of het apparaat niet vergrendeld is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan