Varia printer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

ik heb even een vraagje over mijn nieuwe printer : HP envy 6022 (pas gekocht)
deze kon/kan je op b.v. 2 laptops installeren (deze zijn ook pas enkele mnd oud)
werk met windows 10 en de printer draadloos heeft verbinding
en dit is/was gelukt heeft enkele dagen goed gewerkt
maar vanmorgen niet meer via 1 laptop werkt het nog steeds goed
maar op de andere helemaal niet meer
als ik op afdrukken druk dan hoor ik "geluid" uit de printer alsof hij wil gaan afdrukken
ik zie dan ook bij het icoontje v d printer 1 in de wachtrij staan maar dit verdwijnt na enkele seconden
nu zie ik direct 0 documenten in wachtrij
heb zelfs al hp print en scan dokter geïnstalleerd ook zonder resultaat (zegt zelfs kan printer niet vinden)
naar de hp klantenservice gegaan maar alleen contact via app of messenger chat ging ook niet lekker met dit automatische hulp
gezien mijn leeftijd (74) dacht ik alles geprobeerd te hebben maar kom er niet uit
als ik documenten naar die andere laptop stuur en dan afdruk dan werkt het perfect
hp smart al verwijderd en printer opnieuw geïnstalleerd doch zonder resultaat
hopelijk kan iemand van jullie mij helpen
m.v.g. Egidius
 
netwerkdetectie op de desbetreffende laptop inschakelen.

Netwerkdetectie is een instelling die mede bepaalt of andere computers en apparaten in het netwerk zichtbaar zijn voor uw computer (opsporen) en of uw computer zichtbaar is voor andere computers in het netwerk.
 
A.d.h. van bovenstaande aangegeven oplossingen kan ik zeggen dat dit allemaal goed staat
is het een optie om de printer gegevens op de laptop waar hij wel op werkt uit te schakelen
zodat hij het niet hoeft te delen en alleen op mijn laptop (waar hij nu niet werkt) zal werken
 
Heb je onlangs een windows 10 update laten uitvoeren?
Daar zit misschien het euvel in.

 
zie deze patch niet
even ter info : heb alles bij de laptop waarmee de printer werkte uitgeschakeld alle software van de laptop waar de printer niet werkte verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via hp smart printer geeft aan dat hij verbinding heeft maar ontvangt nog steeds geen printopdracht ik zie wel als je wild gaan afdrukken en je kijkt bij ""voorkeur printer instellen
dat je dan je printer kunt kiezen dit gedaan hebbende zraagt hij printer zoeken en als ik dat doe geeft hij geen printer aan maar de laptop misschien zit daar het probleem hoe dit evt op te lossen ??
 
alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken zelfs alles van hp via regedit verwijderd laptop uitgeschakeld en opnieuw opgestart via hp smart alles opnieuw geïnstalleerd
tot afdrukken van testpagina gaat alles goed pagina print hij niet uit (je hoort wel geluiden v d printer) maar hij print niet bij een evt ander document uitprinten blijft 0 documenten in wachtrij staan printer en alles geeft aan dat hij is verbonden ik weet het niet meer !!!
toch nog een vraagje waar evt uit windows verwijderen bij programmaas en onderdelen in configuratie scherm zie ik geen hp en bij revo zie ik geen hp staan om te verwijderen
 
Het midden van de lichtbalk is blauw-wit.
De printer is inactief en verbonden met een draadloos netwerk. De computer of HP Smart app is rechtstreeks verbonden met de printer via Wi-Fi Direct.
-----------------------------------------------

in handleiding gekeken en bovenstaand staar vermeld bij de kleur v h lampje dat de printer aangeeft
 
nee net nog eens hp easy start printerinstallatiesoftware geïnstalleerd helaas zonder resultaat doch op het laatste v d programma moest ik de i en het wifi tekentje tegelijk indrukken om 1 testpagina te krijgen maar helaas dit werkte ook niet hij print deze testpagina niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan