Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de aankoop van een printer dell P315w is het mij onmogelijk een blad af te printen van mijn pc,steeds krijg ik de waarschuwing COMMUNICATIE tussen printer en pc niet mogelijk,ik heb reeds een aantal malen terug de printer instellingen gedaan,doch niets lukt mij.Heeft iemand misschien hiervoor een oplossing
 
Ik weet niet of hier de drivers voor XP op staan ?
Kijk eens in apparaatbeheer of daar een uitroepteken staat.

Is de kabel misschien defect ? Wat is het voor kabel een USB kabel of een Parallelle rs232 printerkabel
 
Ik weet niet of hier de drivers voor XP op staan ?
Kijk eens in apparaatbeheer of daar een uitroepteken staat.

Is de kabel misschien defect ? Wat is het voor kabel een USB kabel of een Parallelle rs232 printerkabel
Even een correctie doen hier ;). RS232 is een seriëel protocol werkende op 25 pin kabel vroeger en later de 9 pin kabels. Printers gebruikten meestal 25 pin (Centronics) kabel voor parallel comunicatie.
 
Even een correctie doen hier ;). RS232 is een seriëel protocol werkende op 25 pin kabel vroeger en later de 9 pin kabels. Printers gebruikten meestal 25 pin (Centronics) kabel voor parallel comunicatie.

Ja, je hebt helemaal gelijk. Wat vergeet je dit soort dingen toch snel ;! Jaren geen parallelle printerkabel meer in m'n handen gehad hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan