Windows 10 pro sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik wil een pro sleutel kopen voor mijn windows 10 home
had een site gevonden maar kijk naar de opmerking
iemand een andere link

5d74e9ca39072-pro_sleutel.jpg
 
naar het schijnt moet ik eerst een pro over mijn windows installeren, maar via MCT kan ik alleen maar de keuze nemen om windows 10 home op een usb of dvd te zetten.
geen optie voor een pro

wat kan ik doen met uw speccy?
 
dan verander de opstartvolgorde in de bios naar usb en daar zie ik dan 64 en 32 bits staan onder de vorm van exe?
dan 64 klikken, aangekochte sleutel invoeren en dan zou ik er zijn?
juist
 
Je moet het OS niet herinstalleren om van een home versie naar een Pro te gaan. Gewoon de key ingeven en (her)activeren. Alles is al aanwezig in je huidige installatie.
 
in feite heb je gelijk Ddragon80 maar jij weet nu niet dat de Windows 10 home een 32 bit is en de ts graag naar een 64 bit wilt gaan .. dit heeft hij me eerder meegedeeld .
zodoende dient hij een nieuwe installatie te doen .
 
dan verander de opstartvolgorde in de bios naar usb en daar zie ik dan 64 en 32 bits staan onder de vorm van exe?
dan 64 klikken, aangekochte sleutel invoeren en dan zou ik er zijn?
juist
Je hebt niets in de bios te zoeken, opstarten met de USB stick als je een versie install wilt uitvoeren, begrijp van mijn bovenbuurman dat je een 32bits versie hebt, dan die je via de boot selector key te booten, een 32bit home kun je niet upgraden naar een 64bit pro.
 
even ter verduidelijking Q en Pier,
ik heb het nu over een andere laptop met een home versie op, van iemand anders (vergeet die 32 bits, die is van vroeger)
ik wil gewoon van die home een pro maken, sommige zeggen dat ik via mct een usb of een iso moet aanmaken, in mijn boot volgorde opstarten van usb of dvd met iso erop??) moet kiezen en dan via rechter muisklik van de verkenner naar daar moet toe gaan.
Set up gaat vanzelf zegt hij en dan licentiesleutel ingeven tijdens installatie.
DDragon zegt:
---------------


Je moet het OS niet herinstalleren om van een home versie naar een Pro te gaan. Gewoon de key ingeven en (her)activeren. Alles is al aanwezig in je huidige installatie.

Dit is dan via instelllingen, bijwerking en beveiliging, dan naar activering en productcode wiijzigen.
Is dit het dan.
Gewoon een sleutel kopen op internet, waarom koopt dan niet iedereen een home versie aan als OS en nadien een sleutel,
is toch veel goedkoper??

Sorry voor het verstand die niet altijd mee wil

ed
 
Laatst bewerkt:
dan is het zoals Ddragon80 vermelde .. jij dient gewoon via start >instellingen >bijwerken en beveiliging >activering te gaan ..
klik in activering op productcode wijzigen en geef vervolgens de pro licentie in ..als deze aanvaard word zal vervolgens je systeem automatisch bijgewerkt worden .
*word deze licentie niet aanvaard dan dien je mogelijk terug contact op te nemen bij de verkoper .
 
Sorry voor het verstand die niet altijd mee wil
ed
Er zijn al genoeg mensen met dit topic bezig, dus hou ik me hier op afwezig.

Wel wil ik even vermelden dat er geen sorry gezegd hoeft te worden als dingen niet willen lukken.
Het forum is er juist voor om mensen die er niet uitkomen te helpen.
Er zou geen forum nodig zijn als mensen geen problemen hebben.

Dus a.u.b. geen sorry meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan