Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een probleem met het afspelen van video filmpjes in Facebook. Krijg steeds de melding dat ik niet de laatste versie van Flash player heb .
Wil ik dit installeren dan krijg ik op de pagina van " Adobe " dat ik flash player niet moet installeren , dat deze geïntegreerd is in Windows 8.1.
Heb al vanalles geprobeerd , maar krijg de video's niet afgespeeld. In YouTube enz. is er geen probleem. Het zijn enkel de filmpjes in Facebook.
Mozilla werkt ook perfect.
Besturingssysteem : Windows 8.1
IE 11

Alle hulp is welkom ...
 
Normaal gezien heb je dezelfde versie in Internet Explorer & Firefox.
Ik heb ook versie 20.0.0.267 bij Windows 10.
En daar spelen de filmpjes van facebook wel af in Internet Explorer.

Adobe.JPG
 
wat ook wel kan helpen is om zeker de ActiveX filtering niet te gebruiken ...
m.a.w. er mag geen vinkje staan bij deze ActiveX filtering ...
*de ActiveX filtering vind je via het tandwieltje > beveiliging
 
Dit heb ik reeds meerdere malen geprobeerd , maar dat lukt niet , het is hier dat ik de melding krijg :

Flash Player is geïntegreerd met Internet Explorer in Windows 8.
U hoeft Flash Player niet te installeren.

De rest heb ik ook reeds getest, helaas zonder resultaat ...
 
Ik denk dat ik een manier moet zien te vinden dat ik flash Player kan downloaden als *.exe om dan vanaf stick te installeren. Nu kom ik steeds op de site van Adobe terecht waar men zegt dat ik niet moet installeren, dat Flash Player geïntegreerd is in Windows 8. Dit zou ik moeten kunnen omzeilen.
 
Ik denk dat ik een manier moet zien te vinden dat ik flash Player kan downloaden als *.exe om dan vanaf stick te installeren. Nu kom ik steeds op de site van Adobe terecht waar men zegt dat ik niet moet installeren, dat Flash Player geïntegreerd is in Windows 8. Dit zou ik moeten kunnen omzeilen.

Eerst verwijderen, terug installeren . Werkwijze vind je hier op de site van Adobe . Het is wel in het Engels .
In december zijn er een paar Updates verschenen van Adobe voor Flash Player . In de updates voor Internet Explorer zat een bug waarvoor Adobe een paar dagen geleden een fix heeft uitgebracht . vreemd genoeg niet voor Windows 8(1) gebruikers .
 
Ja, dit klopt...deze pagina had ik ook al gevonden. Vandaar dat ik de fash player ergens zou moeten kunnen downloaden en dan opslaan op een stick en dan van daaruit opnieuw installeren...in de hoop dat dat lukt...
 
Om te herinstalleren , moet je eerst kunnen verwijderen . Daar Flash Player vanaf windows 8 geïntregeerd zit in windows wat ik nu pas weet door dit topic kun je Flash niet verwijderen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan