Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
ik heb op mijn PC windows 10 v1703 met de laatste updates.
Nu heb ik echter een vervelend proleem met internet explorer 11,
telkens ik in IE 11 een favoriet wil toevoegen ,blokkeert de IE explorer(zwart scherm,niet meer reageren),
ik heb van alles geprobeerd:IE explorer runnen zonder invoegtoepassingen,windows onderdelen ie explorer in en teruginschakelen,virus,malwarescan)
Niets helpt tot nog toe
Weet iemand raad?
mvg,
 
best dat je de IE11 eens opnieuw instelt ...dit kan je via het tandwieltje > internet opties >tap geavanceerd openen "opnieuw instellen " aanklikken ..
*denk at je eerder dient te overwegen om de edge te gebruiken het is immers de bedoeling om de IE11 uit Windows te halen en deze weg te laten .
 
probleem internet explorer 11 windows 10

Is volgens mij een probleem met de rechten op die Favorites folder. Best eens nakijken. Zowel de folder als de inhoud.

Wat bedoelt u met de rechten op favorieten folder.ik heb deze medion pc gekocht met windows 7 erop (OEM) nadien de windows 10 upgrades uitgevoerd en nooit problemen gehad .Hoe kan ik die folder en inhoud nakijken?
 
Hiebij het gevraagde screenshot in bijlage jan.JPG
mvg,
 
machtiging

machtiging

Screenshot is hier van een onbekend account. Zoiets zou ik ook geen Volledig beheer geven.
Hoe staan de rechten bij Jan(Jan-PC\Jan) ??

Dit wilde ik ook opmerken,maar ik had nog geen tijd,de machtiging voor jan-PC\Jan waren ok,zie screenshot Jan2.JPG
Mijn vraag is nu ,wat moet ik met die onbekende accounts doen?,en wat is dan wel de oorzaak van mijn probleem met IE11
 
Die onbekende accounts zou je kunnen verwijderen. Dat zijn accounts waarvan de profielfolders reeds verwijderd zijn, maar niet de andere referenties.
Lokale gebruikersaccounts verwijderen

Ik zou ook de inhoud van de Favorieten folder eens nagaan en eventueel corrigeren.
Dan moet je via de geavanceerd knop gaan. Daar de account (Jan-PC\Jan) zoeken met de regel van volledig beheer op alle folders, subfolders en bestanden. Dan beneden staat een checkbox om alle rechten over te erven van de "parent". Dan toepassen.
Want het is in dit stadium nog altijd mogelijk dat de inhoud niet correct staat, ongeacht het volledig beheer weergegeven wordt op de hoofdfolder. Als er met de overerving geknoeid is door de één of andere toepassing of malware,...

Als dat allemaal correct staat gaan we inderdaad het elders moeten zoeken.
 
afblijven van die onbekende accounts ...heb hier juist een verse installatie gedaan van een virtuele Windows 10 in VMWare en deze onbekende accounts waren er standaard aanwezig ....deze zijn standaard aanwezig en heeft betrekking op de Hoofd Administrator welke normaal gezien verborgen is...het is enkel via deze (verborgen) hoofd administrator dat jij je pc of wachtwoord kunt herstellen indien dit onder uw eigen administrators account niet meer mogelijk is ...

* het is zeker niet de bedoeling om tegen de andere Team genoten in te gaan of onrust te stoken .
 
Blijkbaar is de Favorites folder een uitzondering daarin. Ik merk ze inderdaad ook op. Dus je mag (lees moet) die zoals qtex reeds aanhaalt laten staan voor die folder. De onbekende accounts zelf ga je zowiezo niet kunnen verwijderen. Die onbekende accounts zijn "built-in" systeem accounts, zoals de "NT AUTHORITY\SYSTEM" account en "Thrusted Installer" etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan