Probleem met de adapter voor draadloze- en lanverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halllo,
Ik heb sinds kort een probleem met de adapter voor zowel draadloze als lan-verbinding, mn geen van beide doet het nog, ik krijg slechts beperkte connectiviteit.
Ik heb een poging gedaanvia de cmd.exe, een kopie geplatst op bureaublad, vervolgens uitvoeren als adminastrator en dan volgende regels getypt in het cmd venster:
netsh int ip reset resetlog.txt
netsh winsock reset
Vervolgens de laptop opnieuw opgestart maar het probleem is niet verdwenen, ben nu zowat ten einde raad.
Wat extra hulp is dus welkom in deze.

Alvast bedankt bij voorbaat

Garreth
 
Als je zegt dat zowel je draadloos als bedraad problemen heeft, heb je dan al eens nagekeken dat het niet aan je router/modem ligt? Heb je een nieuwe modem van Telenet? Of nog een ouder type met apparte access point?
 
Laptop of desktop? Interne adapters of externe? Merk laptop? Besturingsysteem? ...
Op andere locaties, ik neem aan dat je bedoeld dat deze (laptop?) ook niet werkt op andermans hun netwerk?
 
Dat verklaart al veel. Ken je toevallig de model nummer van je laptop?
In het slechtste geval moet je even de modemplaat losvijzen om te kijken welk merk/model je netwerkkaartje heeft. Want veel fabrikanten gebruiken verschillende adpaters voor één bepaald model van laptop. En we moeten best zekerheid hebben. Mogelijk is er een verkeerde driver geinstalleerd.
 
Ik vermoed dat het over dit model gaat: EN LK11BZ
Packard Bell heeft een nogal complexe nummering.

Maar zoals ik dacht, zijn er verschillende adapters gebruikt. En we moeten zeker zijn.
Onderaan de laptop kan je normaal gezien op een vrij eenvoudige manier aan het Wifi kaartje raken.
De bodemplaat is er doorgaans met enkele vijsjes af te halen en dan heb je toegang tot de harde schijf, het geheugen, en normaal gezien ook tot dat Wifi kaartje. Je herkent dit doordat er meestal 2 of 3 antenne draadjes aan verbonden zijn. Het merk en modelnr van dat kaartje zou ik willen weten (indien mogelijk natuurlijk).
 
Me again :)
Ben op de site van Packard Bell de drivers gaan downloaden voor de adapters, vervolgens op cd gebrand om zo over te brengen op de laptop.
De installatie zelf, neemt die veel tijd in beskag hier gaat dat niet echt van harte :s

Mvg

Garreth
 
Mag normaal niet zolang duren. Maar heb je het juiste model van laptop gevonden op de support website?
Weet je dan welke van de verschillende WLAN adapters je moet kiezen? Er kan er maar één de juiste zijn...
 
Hey DDragon80,
Geen van beide staat me een uitroepteken, maar ik zag wel dat op de site van PB geen enkele driver klopt met wat in het toestel zit, veel baat heb je daar niet bij in deze. Sturing is Win7 64bits.

Mvg

Garreth
 
Heb je al eens gezocht op serienummer?
Het serienummer en het SNID zijn beiden afgedrukt op een witte sticker op de Laptop.
U kunt zowel het serienummer als het SNID gebruiken om uw computer te identificeren wanneer u Packard Bell contacteert voor technische ondersteuning. Het serienummer heeft tweeëntwintig karakters (cijfers en letters).
Het SNID heeft 11 karakters.
Support Download
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan