Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo mensen

ik heb dus nen sonny vaio laptop nu ik had dit weekend een probleem met men draadloos internet en dus heb ik men windows 7 opnieuw installeert nu ik heb de 64 bit installeert maar krijg dus telkens de melding dat hij men baterij niet herkent en kan enkel met men draadloos op internet via kabel lukt het niet nu drivers zijn blijkbaar heel moeilijk te vinden weet iemand hier raad mee want is een legale windows 7 dus zou verwachten dat daar toch de drivers zouden opzitten niet ?
vroeger kon ik die op men sonny bavaria tv aansluiten maar dat doet die dus ook niet meer
ik snap het echt niet meer

hieronder dus de ganse beschrijving van men laptop

Specificaties van de VPCEJ2L1E/W

Besturingssysteem

Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium met Service Pack 1, 64-bits
Architectuur

Chipset Intel® HM65 Express-chipset
CPU

Processornaam Intel® Core™ i3-2330M-processor
Kracht en prestaties Enhanced Intel SpeedStep®-technologie, ondersteunt HT-technologie
Processorsnelheid (GHz) 2,20
L3 Cache (MB) 3
Aantal cores 2
Geheugen

Grootte geheugen (GB) 4
Type geheugen PC3-10600
Geheugenspecificaties DDR3 SDRAM
Snelheid van geheugen (MHz) 1333
Samenstelling geheugen 4 GB (SO-DIMM) x1
Maximale hoeveelheid ondersteund geheugen 8 GB
Kleur

Kleur klep Wit
Drives

Type vaste schijf Serieel ATA
Capaciteit vaste schijf 500 GB
Type optisch station DVD SuperMulti-station
Lezen cd 24x, cd-r 24x, cd-rw 24x, dvd 8x, dvd-r dl 8x, dvd-r 8x, dvd-rw 8x, dvd+r dl 8x, dvd+r 8x, dvd+rw 8x, dvd-ram 5x
Schrijven cd-r 24x, cd-rw 10x, dvd-r dl 6x, dvd-r 8x, dvd-rw 6x, dvd+r dl 6x, dvd+r 8x, dvd+rw 8x, dvd-ram 5x
Snelheid vaste schijf (tpm) 5400
Scherm

Schermtype VAIO-scherm
Diagonale grootte (cm) 43,8
Diagonale grootte (inch) 17,3
Resolutienaam WXGA++ (1600 x 900)
Resolutie 1600 x 900
Hoogte-breedteverhouding Breed (16:9)
Max. resolutie extern scherm 1920 x 1200
Graphics

Naam grafische kaart NVIDIA® GeForce® 410M GPU
Grootte RAM-videogeheugen 1 GB
Opmerkingen Beschikbaar grafisch geheugen verwijst naar de classificatie voor grafisch geheugen, afhankelijk van bedrijfsomstandigheden, versie van het besturingsprogramma en grootte van systeemgeheugen.
Interfaces

USB-poort(en) 4 x USB 2.0 (aansluiting type A)
i.Link 4-pins (IEEE1394) nee
Memory Stick™-sleuven Memory Stick™ Duo x1, SD-geheugenkaart x1
Memory Stick™-functies Compatibel met Memory Stick PRO. Geen ondersteuning voor bescherming van auteursrecht
Microfoon-aansluiting Stereo, mini-aansluiting x1
Hoofdtelefoonaansluiting Stereo, mini-aansluiting x1
Optische audio-uitgang (SPDIF) nee
SD-kaartsleuf Compatibel met SDHC en SDXC. Geen ondersteuning voor bescherming van auteursrecht
HDMI®-uitgang ja
VGA-uitgang Mini D-sub 15-pins x1
Netwerkconnectiviteit

Ethernet (directe RJ-45-poort) ja
Type Ethernet 1000BASE-T/100BASE-TX/10BASE-T 1x
Draadloze LAN ja
Type draadloos LAN IEEE 802.11b/g/n
Max. gegevenssnelheid draadloos LAN (Mbps) 150 Mbps (RX)/150 Mbps (TX)
Bluetooth® ja
Bluetooth-versie Bluetooth®-standaardversie 3.0 + HS
Bereik Bluetooth® (m) max. 10
Max. gegevenssnelheid Bluetooth® (Mbps) 24
Audio

Ingebouwde luidsprekers Interne stereoluidsprekers
Ingebouwde microfoon Interne monaurale microfoon
Ingebouwde camera

Specificaties webcamera
Effectieve pixels 640 x 480
Beeldsensor (megapixels) 0.3
Toetsenbord

Numeriek toetsenbord ja
Touch pad ja
Rand (mm) 2.0
Toetsafstand (mm) 19,05
Overige functies

Instant On Snel toegang tot internet
Speciale knoppen Assist-knop, WEB-knop, VAIO-knop, draadloze schakelaar, Assist, Web, VAIO, draadloze schakelaar
Software

Oplossingenportaal VAIO Gate
Foto/video PMB VAIO Edition
Multimedia Media Gallery
ondersteuning VAIO Care
Hulpprogramma's VAIO Transfer Support, VAIO Update, VAIO Smart Network
Kantoortoepassing Office 2010 (vooraf geïnstalleerd): koop de Office 2010-productsleutel voor volledige activatie, Windows Live Essentials 2011, Adobe® Reader® 10
Beveiliging en backup Abonnement van 30 dagen op McAfee Internet Security
SONY-tools Remote Keyboard, Remote Play met PlayStation® 3
Internet Internet Explorer® 9
Meegeleverde accessoires

Netadapter VGP-AC19V31
Netsnoer ja
Documentatiepakket ja
VAIO-internationale reparatieservicegids ja
Afmetingen

Diepte hoofdunit (mm) 274
Hoogte hoofdunit (mm) 32,8
Breedte hoofdunit (mm) 409,1
Gewicht met meegeleverde batterij (kg) 3.1
Primaire batterij

Modelnaam VGP-BPS26
Battery Type Lithium-ion
Gewicht (g) 305
Levensduur batterij (uur) 4
Laadtijd batterij (uur) 3
Disclaimer levensduur batterij De daadwerkelijke levensduur van de batterij hangt af van uw specifieke hardware- en softwareconfiguraties. Benchmark: MobileMark 2007


kan me iemand helpen met de drivers hiervoor te vinden ale de sites enzo en nodige uitleg kan geven wat ik moet doen ben te einde raad dank je brenda thx alvast
 
zie jij in de taakbalk dit teken Ashampoo_Snap_2013.09.26_20h54m48s_002_.png vermeld staan bij gebruik van een bedraad verbinding .
indien dit niet het geval is dien je •VAIO Smart Network - 3.8.1.08270 te installeren

vraagje : heb jij dan geen cd er bij gekregen waar al de drivers opstaan ?
**indien je geen driver cd heb raad ik je aan om via de link aangeboden door Luc al de drivers op te halen en deze bewaar je dan best op een usb stick of een cd
 
Prachtig dit soort woorden.


Ik geloof niet dat ik dit woord ooit ben tegengekomen in Nederland. Heb zelfs Google moeten raadplegen en nu snap ik wat je bedoeld.

Ha ha, jullie hebben een betere woordenschat dan wij Hollanders. :applaus:
 
hoi ik heb deze pc gekocht in de van de krefel winkel zat dus geen cd bij en had dus al na een week een chrasch dus heb ik de 7 premium erop gezet die ik gelukkig had gekocht bij men desktop maar dan is de miserie begonnen dit toestel is een 64 bit maar is dus miserie nu wil hij de baterij ook niet nemen ik snap het echt niet hoe dit kan ik begin meer en meer te denken dat ik de volgende keer naar aple ga gaan windows geet te veel miserie lol
 
effe samenvatten :
je heb een laptop gekocht en deze was dan voorzien van een besturingssysteem , omdat deze na een week al crashte heb jij besloten om er een gehele nieuwe windows op te zetten ...
namelijk de Windows Home Premium x64bit
en dit terwijl er eigenlijk een recovery partitie aanwezig was op de laptop... ( maar ook na een crash hersteld windows zich ,eigenlijk was een nieuwe instal niet nodig geweest !
vraagje : werd de gehele schijf geformateerd toen je de windows erop heb gezet ....?
tevens werd deze dan geactiveerd met de licentie code van de laptop ...
m.a.w. zoals al meegedeeld werd dien je eerst de chipset driver te installeren ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan