Op mijn desktop pc met Windows 10 Pro versie 1803 op en Office 2016 op, krijg ik de melding dat Office niet meer werkt.
Ik zie mijn contacten nog staan, maar zie nergens nog mijn email account staan. Ik krijg dus geen mails meer binnen.
Ik moet office 2016 dus opnieuw installeren. De .pst bestanden van de gebruikte email adressen heb ik naar een usb stick gebracht.
De contactpersonen kan ik niet exporteren naar een usb stick.
Er zit niets anders op dan deze allemaal handmatig op te schrijven.
Iemand een idee van hoe ik de office 2016 terug werkende kan krijgen?
Groetjes
Roberke17
Ik zie mijn contacten nog staan, maar zie nergens nog mijn email account staan. Ik krijg dus geen mails meer binnen.
Ik moet office 2016 dus opnieuw installeren. De .pst bestanden van de gebruikte email adressen heb ik naar een usb stick gebracht.
De contactpersonen kan ik niet exporteren naar een usb stick.
Er zit niets anders op dan deze allemaal handmatig op te schrijven.
Iemand een idee van hoe ik de office 2016 terug werkende kan krijgen?
Groetjes
Roberke17