M
musicmagic
Gast
Lectori salutem,
Sinds ik Windows XP Professional SP3 (Engelstalige versie) met succes gebruik en zonder noemenswaardige problemen, is er toch 1 ding waar ik niet uit geraak en tot nu toe geen oplossing voor heb gevonden
Het gaat over Windows Update: kijk, alle updates worden perfect gedownload en geinstalleerd, zowel d.m.v. de automatische update functie als via website van Micro$oft Update zelf. Behalve een hardnekkige update die steeds keer op keer faalt. De update voor Internet Explorer 7 loopt steeds verkeerd. Om het probleem te schetsen hier een copy/paste van het Windows Update scherm:
Installing Cumulative Security Update for Internet Explorer 7 for Windows XP (KB950759) (update 1 of 1)... Failed!
The following updates were not installed:
Cumulative Security Update for Internet Explorer 7 for Windows XP (KB950759)
Dagelijks probeert Windows Update het tevergeefs opnieuw, met steeds hetzelfde resultaat, er schort dus imho iets aan mijn instellingen van IE7. Vraag is: waaraan ligt het?
Iemand een idee? Ik zal :yahoo: roepen als dit euvel opgelost geraakt...
Groeten!
[OPLOSSING]
Sinds ik Windows XP Professional SP3 (Engelstalige versie) met succes gebruik en zonder noemenswaardige problemen, is er toch 1 ding waar ik niet uit geraak en tot nu toe geen oplossing voor heb gevonden

Het gaat over Windows Update: kijk, alle updates worden perfect gedownload en geinstalleerd, zowel d.m.v. de automatische update functie als via website van Micro$oft Update zelf. Behalve een hardnekkige update die steeds keer op keer faalt. De update voor Internet Explorer 7 loopt steeds verkeerd. Om het probleem te schetsen hier een copy/paste van het Windows Update scherm:
Installing Cumulative Security Update for Internet Explorer 7 for Windows XP (KB950759) (update 1 of 1)... Failed!
The following updates were not installed:
Cumulative Security Update for Internet Explorer 7 for Windows XP (KB950759)
Dagelijks probeert Windows Update het tevergeefs opnieuw, met steeds hetzelfde resultaat, er schort dus imho iets aan mijn instellingen van IE7. Vraag is: waaraan ligt het?
Iemand een idee? Ik zal :yahoo: roepen als dit euvel opgelost geraakt...
Groeten!
[OPLOSSING]
Heb het bestand gedownload dat Ivan voorstelde, maar na het uitpakken kreeg ik doodleuk de melding: "the files in this package are incompatible with your system". Een andere security update, die te maken had met active-x lukte dan weer wel. Omdat ik toch tijd genoeg heb om te experimenteren heb ik dan maar besloten om de beta van Internet Exploder 8 een kans te geven, en dat heeft tot nu toe alles opgelost. Zelfs de plugin van McAfee SiteAdvisor die het in IE7 niet deed werkt nu perfect. Intussen is er ook al een eerste security update uit voor IE8 en die kon ik ook zonder troubles installeren. De interface verschilt weinig van IE7 maar bij mij draait IE8 beta 1 stabiel, snel en tot nu toe foutloos. Ik heb (voorlopig toch) geen klachten meer en beschouw dit probleem dan ook als opgelost :yahoo:
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: