Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen PatNaPat toch niet laten wachten tot specialist Swake weer aanwezig is. Daarom gaan we even een handje toesteken bij dat amazonewoud van een RSIT-logje.

Download Zoek.zip naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:

[*] Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Code:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\Run];r
  ""=-;r
  C:\Windows\72AAF4551E54475BB0AB5413C78D0E63.TMP;f
  C:\Windows\DB847E94446B49E0AC5DC5627EC8B0C0.TMP;f
  C:\Windows\CD09642E061D4844BA37ED1480916404.TMP;f
  autoclean;
  firefoxlook;
  chromelook;



[*] Klik daarna op de knop "Run script".
[*] Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
[*] Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
[*] Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.
 
TS geeft al vier dagen geen antwoord meer....wie weet is het oplost.......-m-
 
idd hij moet langs komen!!!
zou zeggen welkom op Tuts..en één mooie binnenkomer.....ineens goede oplossing aanbieden...
 
Er is blijkbaar geen enkele Tuts medewerker die zich hieraan durft wagen? ;)

Kijk op deze link om je Firefox te herinitialiseren (puntje 6):
https://support.mozilla.org/nl/kb/p...ren-en-verhelpen#w_6-firefox-herinitialiseren

Idem voor je Internet Explorer:
- Open Internet explorer.
- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.


Hierna zou je van je problemen verlost moeten zijn.






Bedankt Anthony. Heb geherinitialiseerd en probleem is opgelost. Nogmaals een dikke bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan