Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik gebruik incredimail, nu krijg ik de melding ; een of meerdere berichten worden niet van de server ontvangen
contacteer je internet service provider (isp)

ERR system failure : unable to get content for message 116444

hoe kan ik dit verhelpen

alvast bedankt
 
met welke provider werk je? heb je je account goed ingesteld. bij belgacom is dat pop.skynet.be (inkomend) en relay.skynet.be (uitgaand)
ook je gebruikersnaam en paswoord die je hebt gekregen van je provider.moet je steeds invullen.en eerlijk gezegd zou ik persoonlijk niet met incridimail willen werken kans op virussen en malware waarom geen mozilla thunderbird?
 
met welke provider werk je? Heb je je account goed ingesteld. Bij belgacom is dat pop.skynet.be (inkomend) en relay.skynet.be (uitgaand)
ook je gebruikersnaam en paswoord die je hebt gekregen van je provider.moet je steeds invullen.en eerlijk gezegd zou ik persoonlijk niet met incridimail willen werken kans op virussen en malware waarom geen mozilla thunderbird?


#1 : Telenet!!!!
 
laat iets weten, ik ben een belgacom tech maar .... sta open voor alles
 
Als ik dit lees: "unable to get content for message 116444" maak ik hieruit op dat er wel kontakt is met de server, maar bericht 116444 door één of andere reden niet binnengehaald kan worden.

De reden kan zijn dat het bericht een bijlage heeft dat te groot is zoals swake in bericht #2 ook vermeld. Handmatig op de mailserver van de provider verwijderen is dan de beste optie.
 
En dat is veeeeeeeel gezegd. (lachen)
ik woon nog niet in de Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!

grtz wivy ;)(y)
 
ik woon nog niet in de Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggg
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!

grtz wivy ;)(y)

Volgens mij is jouw keyboard stuk :smilie_pinoc:
 
De provider staat onderaan de nickname. Links op het scherm. Bij de TS is dit het embleem van Telenet. Bij U dat van Skynet.
over het hoofd gezien.de gegevens die ik doorgaf zal toch bijna hetzelfde zijn als van telenet?die gegevens heb je nodig om een account aan te maken
of je bij eender welke provider bent zal niet veel uitmaken.
 
hallo nu is het in orde , ik heb de webmail opengedaan en daar stonden de 3 mails in die niet in incredimail konden binnenkomen
een dag later stonden ze nog steeds in webmail en nadien stonden ze dan toch in incredimail, raar

maar toch bedankt iedereen
groetjes nina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan