Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

We kunnen programma's instellen per APP in : "Instellingen - APP's - Standaard APP's".
Maar er is 1 die ik niet kan instellen.
Bij Videospeler wil ik instellen : VLC.
Maar die staat niet in de lijst die tevoorschijn komt.
Hoe die instellen ?

PS Ik vindt ook niet het icoontje in de alfabetische lijst van Start.


Flamingo
 
ben je dan wel zeker dat deze geinstalleerd werd ...je zou bij start in de alfabetische lijst de map "VideoLan " genaamd vermeld moeten zien staan ..is dit niet zo dan denk ik eerder dat er iets mis gelopen is tijdens het installeren ervan .
 
Beste Qtex,

De vorige weken heb ik met dat programma gewerkt en alles was normaal.
En nu was het icoontje in de alfabetische lijst weg en diende ik het programma te openen vanuit de C-schijf en de [.exe]. ???
Heb deze nu herinstalleert en en het icoontje staat er weer .

Zal dat in ht oog houden.

Dank
Flamingo
 
Beste Qtex,

Ja ik heb er nog zo een.
Mijn bibliotheek voor mijn DVD's : Movie Organizer - heb er reeds andere topics over gemeld -.
Die krijg ik er niet in.

Ik ken nochtans de 2 opslagplaatsen wanneer men een programma installeert en die van daaruit een icoontje plaatsen in de alfabetische lijst.
Ik heb dit programma reeds verplaatst van de ene naar de andere opslagplaats, maar niets.
Als ik een "rechtsklik" doe op dit programma dan kan ik het wel plaatsen als "grote blok" in "start" en van daaruit werken, maar de alfabetische lijst, neen.

Zo ook mijn Woordenboeken. Ik heb een "nkeling" en die verschijnt, maar mijn "pakket" met 5 anderen erin verschijnen ook niet.

Zeer eigenaardig.
Flamingo
 
Beste Qtex,

Ik wil U antwoorden op uw bewering dat ik werk met een "illegale" versie van W10.
Mijn PC werd mij door mijn PC winkel geleverd met een officiële W8.
Wanneer W10 uitkwam heb ik de upgrade gewoon laten binnenkomen.
Zo werk ik met een OFFICIËLE W10.

Wat mijn programma "Movie Organiser" betreft, heb ik nog een andere moeilijkheid sedert die nu op W10 staat.
Deze werkt met verscheidene kolommen.
Die kan men verwijderen of andere laten verschijnen naargelang de kolommen die U wilt gebruiken.
Ook kan men - zoals in Excell bvb - de kolommen verbreden en versmallen door bovenaan de kolomlijn te verschuiven.
Wel, sedert W10 kan ik de kolombreedte niet meer aanpassen en ook diegene die ik niet gebruik verwijderen.

Dus denkt ik dat er iets met dit programma is, dat niet werkt met W10.

Nochtans na de installatie van dit programma - ik heb het reeds verscheidene malen herinstalleert - verschijnt er op de plaats die U meldde - Menu Start - het icoontje en de naam van dit programma - zoals alle andere geïnstalleerde programma's. Maar het verschijnt niet in de alfabetische lijst.

Flamingo
 
ok misverstand dus ..wat betreft de Movie Organiser wel hier kan ik zonder problemen al dat wat jij blijkbaar niet meer kunt ...zo kan ik hier probleemloos de kolom breedte aanpassen als ook diegene verwijderen die ik dus niet wenst te gebruiken .... ontvinkt diegene die je niet wenst te gebruiken van de list colums en deze "list colums " vind je bij de view tap

ook staat deze hier dus wel in de alfabetische lijst bij start..waarom dit niet bij u is is me een raadsel .
ae28b785e1-Ashampoo_Snap_2017.11.26_16h42m57s_003_.png
 
Beste Qtex,

Misverstand betreffende W10 opgelost.

Maar wat Movie Organiser betreft = ????????????????????
Zou het mogelijk zijn dat U mij dit programma - dus de [.exe] die U hebt geïnstalleerd eens opstuurt ?
Ik zou dan kunnen zien of het dezelfde installatie is die ik heb.
Heb nochtans de basis van de website gehaald - reeds 3 x -.

Dank op voorhand.

Flamingo
 
Beste Qtex,

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wordt gek van dit programma.
De 2.8.6 is de versie die ik gebruik en die op de website staat.

Ik heb vooreerst ALLES weggedaan van dit programma via :
  • Clleaner - programs
  • Configuratie - Programs
  • Alle mappen in - Programs - Programs/86 - Programs data.
  • Mijn zoekprogramma laten draaien "Search Everything" dat ALLES weergeeft wat op Uw PC is geïnstalleerd tot en met de kleinste details.

Dan heb ik Uw zending van de [.exe] gebruikt.
De installatie is gelukt.
Maar............
  1. Kan ik wederom de kolommen niet verslepen, want dan krijg ik terug het meldingsschermpje dat Movie Organizer niet meer werkt en wordt afgesloten. Dus ik kan de kolommen niet plaatsen in de volgorde dat IK wil.
  2. Normaal gezien moet dit programma worden opgeslagen in één der volgende mappen :
    • Programs Data - Microsoft - Windows - Menu Start - Programs
    • Gebruikers - Naam - Appl.Data - Roaming- Microsoft - Windows - Menu start - Programs
  3. In geen van beiden staat Movie Organizer = geen icoontje in de alfabetische lijst.
  4. Ook niet onder de benaming van de maatschappij : Oxdev.se of Moodb.com

En bij U lukt het wel ???????????

Dat is nu reeds sedert ik W10 heb geïnstalleerd dat dit niet lukt.
Ik dacht dat W10 dit programma niet wilde installeren- misschien een te oud programma - maar bij U lukt het wel dus is W10 niet de boosdoener.

Gelukkig kan ik wel met dit programma werken, dat voor mij belangrijk is, daar ik over 720 opnames beschik en dit programma een zeer uitgebreid overzicht geeft van alle inhouden.

Ik zoek verder en moet dit kunnen uitvoeren.
Ik heb op heden terug - de zoveelste - mail gestuurd naar de maker van dit programma, maar heb tot nu toe geen antwoord verkregen.

Bijlagen :
  1. Overzicht van de installatie in C - Programs/86
  2. Foto van het schermpje dat verschijnt nadat ik getracht heb van de kolommen te verschuiven naar mijn zin.

Beste Qtex,
In elk geval hartelijk dank voor de moeite.

Flamingo
 

Bijlagen

  • Movie organizer - installatie.jpg
    Movie organizer - installatie.jpg
    29.7 KB · Weergaven: 153
  • Movie organizer - schermpje werkt niet meer.jpg
    Movie organizer - schermpje werkt niet meer.jpg
    33.5 KB · Weergaven: 165
een snelkoppeling van Movie Organizer staat er hier wel bij Programs Data - Microsoft - Windows - Menu Start - Programs
het programma zelf heb ik op een andere locatie laten installeren dus deze staat niet op de C ook draait deze in de compatibiliteitsmodus Windows 7 en heb ik bij de beveiligingsinstellingen over de verschillende accounts het volledig beheer ..

c1c04814e1-Ashampoo_Snap_2017.11.27_15h06m27s_002_.png
 
Beste Qtex,

Ik heb de "eigenschappen" en de "machtigingen" nagezien.
Alle vinkjes staan er voor alle onderdelen.

Heb ook de "comptabiliteitstest" gedaan voor W7 en alles werkt.

Mijn programma werkt goed, maar het zijn de 2 vermelde opslagplaatsen en het icoontje in de alfabetische lijst die ik maar niet kan tevoorschijn toveren.

Via de [.exe] rechtsklik heb ik dit kunnen "Aan Start vastmaken" zodat er een blokje verschijnt op het startscherm.
Maar............. er verschijnen nu 2 blokjes. En als ik er 1 wegdoe via "van Start verwijderen" verdwijnen ze alletwee.

Dit blijft een raadsel.

Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan