Status
Niet open voor verdere reacties.

cvdw

Steunend lid
Vip Lid
Weet iemand of de B-Box 3V+ modem van proximus op de muur gemonteerd kan worden ?
maw kan die grote "voet" makkelijk losgemaakt worden (er zitten precies gaatjes in om de modem op te hangen)?
 
Bij mij staat het toestel verticaal in een hoge kast. Ophangen zou ik doen met een klein gaatje te boren in de voet. Als je het toestel niet wil 'beschadigen', dan gaat het zeker ook met een papierknijper. Zo zwaar is het niet.
Niet te veel hindernissen tussen de modem en de ontvanger (Bridge). Toch heeft het toestel een goede zender en is vrij van storingen. Ik ben best tevreden van Proximus.
 
best dat je eens een heel duidelijke afbeelding van de modem overgang naar de voet plaatst want op het net zie ik wel de voet zelf maar kan nergens vaststellen of deze vast er op zit of er op geklikt werd ...indien deze vast er op zit dan dien je zelf een paar gaatjes te voorzien of anders een houder maken tegen de muur waar je de voet in kunt hangen ...denk bv aan bandijzer waar je 2 beugels van maakt ..(1tje van onderen aan de modem waar je deze dus in hangt en de 2de langs boven zodat de modem niet kantelt )
 
Gevonden !
Als de modem vertikaal voor u staat met de voet langs de linkerzijde dan moet je de bovenkant van de modem tov de voet iets naar achter draaien en de voet komt er zo vanaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan