raar fenomeen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
We hebben hier iets raars voor.
Mijn zoon heeft een chinese tablet en ik een chinese netbook. Alle twee draaiden ze op android 4.0.
Een paar weken geleden begon het op mijn zoon zijn tablet. En sinds gisteren op die van mij.

Je drukt de start knop in, op het eerste ogenblik start hij normaal op maar dan blijft hij zo hangen. Hij blijft op dat start scherm staan maar doet niets meer. Geraak nergens in of op. Iemand een idee wat ik kan doen? Batterij los koppelen heeft geen zin. Reset knop en start knop tergelijk indrukken ook niet. Verder zou ik het niet meer weten, hopelijk iemand van jullie wel. Want mijn netbook is nog geen jaar oud, maar garantie is er niet op wegens het rechtstreeks kopen in china. Ik lees het graag.
 
Dat is goedkoop. Kan dienen als internet-radio aangesloten op Hifi-systeem + al de rest van Android4. WiFi staat er zeker niet op?

MVG

WW
 
Probeer eerst eens methode 2
Methode 2: Vooral bij budget-tablets kan deze methode werken. Zorg eerst dat de tablet uit staat. Druk daarna de power-knop of standby-knop voor een langere periode in. Houdt de tablet zo lang in totdat de tablet opnieuw opstart, of totdat je het beeldscherm kort ziet oplichten. Dit kan tot een seconde of 20 duren.
Hoe reset ik mijn Android tablet? | Tips en trucs voor je tablet | TabletGuide.nl
Bedankt om dit mee te delen, was echter vergeten te melden dat dit ook al iwan gebeurt. Maar mischien lukt het wel met een bepaalde toetsen combinatie. Ga er in ieder geval mee aan de slag.
 
Ik heb iets verkeerd geschreven. Het is een WM8850 met een clock snelheid van 1,5 Ghz en 512 MB ram
Weet er echt niemand wat ik kan doen? Een bepaalde toetsen combinatie zit er precies niet in, heb al heel veel geprobeerd maar niets helpt. Nu denk ik aan nieuwe rom in te laden, maar heeft er iemand een idee waar ik die kan vinden? Android versie 4.0.3 kernel 3.0.8 versie 1.5.0
Bedankt op voorhand.
Groetjes chris
 
Als ik nog eens op de pc van vrouwtje lief geraak ga ik zeker daar nog eens zien. Heb in ieder geval al een account aan gemaakt. Je verneemt later in ieder geval hoe het afloopt .
 
Ik heb op de site waar ik die netbook had gekocht gegaan en naar die verkoper een bericht geschreven om te vragen of hij mij de originele firmware kon opsturen en hij heeft gisteren een bericht terug gestuurd dat hij één van de komende dagen mij gaat opsturen. Laat ons hopen dat het dan weer werkt.
 
ik hoop het ook voor u natuurlijk ...
werd dit je per mail bevestigd dan bewaar je deze best goed ...zodat je hem kunt benaderen indien hij niet van zijn woord blijkt te zijn .
 
chinese tablet of gelijk wat niet te vertrouwen alles wat we kopen word daar nu gemaakt maar als je rechtstreeks iets daar koopt niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan