Status
Niet open voor verdere reacties.
je vat em niet lijkt me ik bedoelde de website en dus het systeem waar de rechter iets tegen heeft ...

net hetzelfde bij een bedrijf ,een andere naam en beginnen gewoon opnieuw...

Belgentaal is soms moeilijk te vatten voor buitenstaanders, wij 'klappen' gewoon (spreken algemeen belgisch)
 
Belgentaal is soms moeilijk te vatten voor buitenstaanders, wij 'klappen' gewoon (spreken algemeen belgisch)

We zullen zien hoelang ik dit uithoud. Soms vind ik het zelf vervelend als ik een vraag of antwoord verkeerd begrijp en een totaal verkeerd antwoord geef.
Misschien moet een Belgisch webadres gerunt worden door alleen Belgen?
Zodra er voldoende Belgen in het team zitten zal ik mijn gedachten hier nog eens op loslaten.
 
@pluis , ik ben blij dat je terug bent gewoon tof. Maar ik heb sterke vermoedens dat je 'Belgentaal' zal beheheersen. Ik sta aan uwe kant ' geloof mij. (Damien-Jack,... allemaal 'hollanders' en zo steunde en steun ik nog steeds, jullie zijn 'Toppi'). Voor mij.
 
Maar ik heb sterke vermoedens dat je 'Belgentaal' zal beheheersen.

Op medewerker niveau vind ik dit persoonlijk zelfs een vereiste op een Belgische website.
En dit heb ik niet en zal dit ook niet zo snel leren.
 
Op medewerker niveau vind ik dit persoonlijk zelfs een vereiste op een Belgische website.
En dit heb ik niet en zal dit ook niet zo snel leren.

'n 'Hollannder' leert fantastisch snel 'Belgisch', ik weet het: ik ben een west-vlaming en woon al 25 jaar in Antwerpen. waarom die twijfel? Jji hebt gewoon!that is it!;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan