Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zullen zien hoelang ik dit uithoud. Soms vind ik het zelf vervelend als ik een vraag of antwoord verkeerd begrijp en een totaal verkeerd antwoord geef.
Misschien moet een Belgisch webadres gerunt worden door alleen Belgen?
Zodra er voldoende Belgen in het team zitten zal ik mijn gedachten hier nog eens op loslaten.
@pluis , ik ben blij dat je terug bent gewoon tof. Maar ik heb sterke vermoedens dat je 'Belgentaal' zal beheheersen. Ik sta aan uwe kant ' geloof mij. (Damien-Jack,... allemaal 'hollanders' en zo steunde en steun ik nog steeds, jullie zijn 'Toppi'). Voor mij.
'n 'Hollannder' leert fantastisch snel 'Belgisch', ik weet het: ik ben een west-vlaming en woon al 25 jaar in Antwerpen. waarom die twijfel? Jji hebt gewoon!that is it!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.