Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Dit is een iso bestand voor op cd of usb stick te plaatsen, het bestand uitpakken met bv winrar. Alle bestanden onderaan downloaden​
Herstelopties in Windows 10


Als uw pc niet meer zo snel en betrouwbaar draait als voorheen, kunt u een van deze herstelopties proberen. Met behulp van de volgende tabel kunt u bepalen welke optie u moet gebruiken.

Probleem Actie
Uw pc werkt niet goed en u hebt onlangs een app, stuurprogramma of update geïnstalleerd. Terugzetten vanaf een systeemherstelpunt
Uw pc werkt niet goed en u het is al enige tijd geleden sinds u iets nieuws hebt geïnstalleerd. De pc opnieuw instellen
U wilt uw vorige besturingssysteem opnieuw installeren. Terug naar de vorige versie van Windows
Uw pc start niet op en u hebt een herstelstation gemaakt. Een herstelstation gebruiken om Windows opnieuw te installeren
Uw pc start niet op en u hebt geen herstelstation gemaakt. Installatiemedia gebruiken om Windows opnieuw te installeren
 
Laatst bewerkt:
Ik zal beginnen met een bedankje, het is fantastisch het werk dat hier al ingestoken is.

Maar vroeger was ik wel blond en dit topic brengt mij nu in verwarring. In de topic titel wordt gesproken over 32 bit (in dat zoek ik) maar vanaf #17 20 33 +51 enz. spreekt men over 64 bit. De disk voor 32 of 64 bit zijn toch verschillend of vergis ik mij?

Ik zie ook dat deze iso bestaat uit verschillende bestanden die met WinRar moeten behandeld worden. Kan ik niet ergens gewoon een volledige ISO downloaden zonder nog met WinRar te moeten klungelen?

De MediaCreationTool kan ik volgens mij niet gebruiken want mijn pc is 64 bit en ik moet de 32 bit hebben.
 
Die keuze krijg je hoor en winrar heb je helemaal niet nodig als je de installatie medium maakt via de MediaCreationTool.

Krijg je een GUI waar wel 64bit staat maar kun je veranderen in 32 bit, vraag mij af waarom je perse 32 bit wilt, te weinig intern geheugen? CPU's zijn al begin deze eeuw 64 bit geworden of wil je de bestaande W7/8.1 32bit upgraden?

En bij een nieuwe installatie kun je de 64bit installeren.
 
Lange Pier, ik heb hier een netbook met 2 GB RAM, 32 GB eMMC kaartje en een 32 BIT systeem. Dus ik moet ook wel de 32 versie nemen hoor. Dit is zo een opgewaardeerde tablet eigenlijk met een toetsenbordje dat je er kan op klikken. Verder een prima dingetje, doet wat het moet doen, enkel had ik graag de 32 GB intern geheugen groter gezien. Het is dweilen met de kraan open. Bij een grote update ben ik eigenlijk verplicht om een verse installatie te doen, want ik krijg vrijwel nooit de 8GB benodigde vrije ruimte vrij die daarvoor nodig is. 64 GB is eigenlijk het strikte minimum. 128 GB is comfortabel.
 
@joke135 ik heb je een privé bericht gedaan met een download link .. betreffende de recovery iso Windows10 +dart 10 32 bits
*neem er nota van dat dit via mijn dropbox account ga en daardoor zal ik deze download link weer onbruikbaar maken nadat jij me de bevestiging heb gegeven dat je deze iso opgehaald heb ...
 
Dat was dan meer een foute aankoop.?
In sommige situaties kan het ook niet anders.

Maare, ik weet de situatie bij @joke135 niet vandaar de vraag erover aan haar.
Fout, ja en nee, het was dit of niets. Als je met een piepklein budgetje moet shoppen, dan heb je helaas niet te kiezen he. Maar mijn volgende moet een gewone laptop zijn. Dat ben ik zeker, maar dat zijn zorgen voor later, zolang dit netbookje leeft, blijft hij in mijn bezit en verzorg ik het alsof mijn leven ervan af hangt.
 
graag gedaan ..heb tevens gisteren al de link in de pb ongeldig gemaakt ..
je vermeld dat je deze cd aangemaakt hebt maar er vervolgens van geïnstalleerd heb …dit laatste kan dus niet ..je kunt géén installatie uitvoeren vanaf zo 'n recovery disk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan