reserve sleutel nisan micra met afstands bediening

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
reserve sleutel nissan micra met afstand bediening

ik weet niet waar ik mijn sleutel gelegd heb (ik kan hem moeilijk buiten verloren hebben dacht ik of hoop ik )

zou eens willen vragen als ik hem niet meer vind wat mij dat kan kosten ,de code heb ik aan de sleutel hangen
misschien dat ik best niet bij Nissan iets ga vragen omdat dat daar veel kost

op de afbeelding zo ziet de mijne er uit
 

Bijlagen

  • photo18223.png
    photo18223.png
    116.6 KB · Weergaven: 167
ik weet niet vanwaar jij bent maar ik heb mij ook eens 1tje laten bij maken ..

ik had zelf maar 1 sleutel bij de aankoop van de wagen een code had ik al helemaal niet ...mij koste de nieuwe sleutel 30€ en ik heb deze laten aanmaken bij een schoen/sleutelmaker Damen rudi te Leopoldsburg ...op nog geen 10 minuutjes was de sleutel klaar .
dus eerst werd de sleutel die ik had ingelezen en vervolgens werd de code gekopieerd naar de nieuwe sleutel ..
*denk echter dat er wel meerderen van deze schoen/sleutelmakers zijn ..
**kijk maar eens op google ..
https://www.google.be/search?q=schoe...1!2i730!4f13.1

**was eerst naar de vertegenwoordiger geweest van de Deawoo Lanos en deze zei me direckt om alle sloten te vervangen zowel het stuurslot als ook de deuren en koffer ..je raad het al zat snel op een 120€ en ik dacht bij me zelf " gij niet manneke "
 
Wij hebben 5 jaar in alle tevredenheid met Nissan gereden en de ervaring leerde ons dat Nissan eigenlijk nogal meeviel in dit soort zaken. Ik zou het eens gaan vragen in de Nissan garage. Je kan nog altijd zeggen, mmm het past momenteel niet in mijne portomonee, en je druipt af als je het te duur vind naar je gedacht. Een colega van mij heeft zijn auto bij een autohandelaar gekocht. Dus zo langs een hele drukke baan, met heel veel auto's en iet of wat dubieus, die had bij zijn auto die hij daar gekocht had, maar 1 sleutel en dat stond ook zo op de vooruit. Hij heeft er ook eentje bij gekocht bij die handelaar en dat koste hem ook niet al te veel zei hij. Dat kan misschien wel een oplossing zijn.
 
dank voor de info qtex en cve

maar heb hem terug gevonden allee mijn ventje:cheer: kom eens zien wat hier in deze schuif ligt zij hij

en ik maar uren liggen zoeken (moet ik die daar gelegd hebben met het idee hier ligt die goed maar ik kan niet goed onthouden waar ik iets gelegd heb :lachen78: is erg hé
 
mijne gebuur heeft het nog erger ...en ik erger me daar dan ook aan toch zeker als hij dan ook nog de schuld bij mij legt dat hij iets kwijt is ...denkelijk begint hij vergeetachtig te worden ..is ook wel 70 jaar .
 
oei dan heb ik nog 5 jaar de tijd voor dat het helemaal naar de knoppen is met mijn geheugen (nar) :us4alldeuk:
 
Het voornaamste is dat je je sleutel terug hebt en dat het je helemaal niets gekost heeft. Dat heeft helemaal niets met leeftijd te maken denk ik. Maar met geen vaste plaatsen te hebben voor bepaalde zaken. Ik heb autisme en ben heel structureel ingesteld. Mijn GSM heeft 2 vaste om te liggen. De reserve sleutels van onze voertuigen hebben ook een kistje ergens in huis op een vaste plaats. In het begin had mijn vrouw het daar soms wel moeilijk mee, maar na verloop van tijd werd dit wel handig genoemd. Haar GSM slingert wel overal rond en moet ze die om de haverklap gaan zoeken. Ik moet die van mij nooit zoeken. Of hij ligt op 1 van die 2 plaatsen of hij zit gewoon in mijn broekzak. Ik snap dan ook niet hoe slordig sommige mensen kunnen zijn. Autisme hebben heeft heel veel nadelen om te hebben, maar die structuur nodig hebben is eigenlijk vind ik een mega voordeel.
 
Qtex;n232588 zei:
mijne gebuur heeft het nog erger ...en ik erger me daar dan ook aan toch zeker als hij dan ook nog de schuld bij mij legt dat hij iets kwijt is ...denkelijk begint hij vergeetachtig te worden ..is ook wel 70 jaar .

Je moet goed beseffen dat VERGETEN het enige is dat makkelijker gaat met de jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan