Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Op mijn oude PC stond W7 32 bits. De oude HP Scanjet 5370C werkte niet onder W7.
Nadat ik Vuescan had geïnstalleerd werkte de software van de scanner wel en kon ik opnieuw scannen.

Nu een andere pc met W7 64 bits en McAfee virusscanner werkt de scanner opeens niet meer.
Sorry, scanner werd niet gevonden, Werd niet geïnitialiseerd.

Iemand een oplossing hiervoor?
 
Beste,

Spijtige zaak, en toch . . . heb ik zo een gevoel van, we maken ergens een foutje, deze scanner kon men destijds via de printer aansluiten op de computer. Nadien had ik ook problemen maar die werden opgelost door upgrades van HP, en later ben ik dan toevallig bij mijn huidige oplossing gekomen. Eén ding moet ik toch nog vertellen, n.l. dat ik de usb aansluiting rechtstreeks aan de computer en niet via een usb-hub of dergelijke heb aangesloten. Dit overkomt mij nu nog met andere toestellen, waaronder mijn TomTom. Hoe dit kan, voor mij een groot ? (Murphy). Succes

Nog een woordje aan Qtex
; Ik weet niet waarom je reageert op die ene zin ; "Zijn we dit met ons alle niet "deskundig", met dit beetje wat we weten over computer, mogen we blij zijn. Naar een winkel lopen voor het minste beetje, veel geld uitgeven waar we toch al zo zuinig mee moeten omspringen, géén of halve oplossingen aangesmeerd krijgen, daar heb ik de buik van vol ! Je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar voor demeeste telt enkel "Verkopen". Daarom zinspeel ik soms met van die rare kronkels, A.U.B. mag het, zoek er niets achter, ik apprecieer ieders mening en kunde en heb op dit forum soms al oplossingen gevonden waarvoor "Dank U Wel" " totdaar, en wil verder geen discussie.

Grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan