scarlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Swake is adsl
@Dragon heb gewoon mijn login en wachtwoord veranderd en had internet!moet ik nog iets doen soms leg het dan uit aub
 
das een van de reden dat ik ben over gestapt he!en ook wat gratis maanden!en dommel echt beu
 
@Qtex dat zijn wel dingen die ik doe en ben bijna altijd op kabel ook raar vind ik wifi en kabel zelfde snelheid heb die test gedaan
 
ok ,dan ist goe ; je weet beter voorkomen dan te genezen!
aan de kabel zelf is er niets mis mee...veronder stel ik .

**heb zelf eens een nieuwe kabel moeten leggen daar er ratten of muizen in de kabel hadden gebeten ( deze vertrekt aan de modem en gaat de kruip kelder in aan de andere kant van de living komt deze er dan weer uit )**maar lag onbeschermt in de kruip kelder ! ( de nieuwe heb ik nu in de grond gewerkt !
 
neeje ik hem de straat katten in de kruip kelder gestopt ....laat die maar doen !

grapje , sebiet komt Greenpeace nog langs !! (lachen)
 
neeje ik hem de straat katten in de kruip kelder gestopt ....laat die maar doen !

grapje , sebiet komt Greenpeace nog langs !! (lachen)

Waarom? Die beestjes krijgen dan toch goed te eten?
Maar waarom de kabel niet in een buis gestoken?
 
heb nog eens ingelogt bij Dommel daar heb ik ook maar 3.82mbps hier is de max 6
en Scarlet ook maar 3.82 max is 12
snap er niks meer van wat er fout is
 
je heb Dommel aangetekend opgezegd eerder toen je de overstap deed naar Scarlet
m.a.w. je mag deze niet meer gebruiken anders rekenen ze extra kosten aan.

**wat betreft de snelheid van scarlet hiet werd een ticket voor aangemaakt werd je eerder al meegedeeld...
de technieker klantendienst van Scarlet ging de technische dienst Belgacom daar voor aanspreken ...
m.a.w. wees geduldig dit komt in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan