Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een vraagje,ik draai sinds enkele dagen de recentste win10 update,alles draait lekker,maar heb enkel een prob,ik heb in de taakbalk altijd de tab van schermtoetsenbord staan,maar nu start die automatisch op,als ik win10 opstart,hoe kan ik dit uitschakelen,schermtoestenbord staat bij toegankelijkheid-toetsenbord uitgeschakeld en toch start hij op -m-

thx
 
ok open het oude configuratiescherm ...deze vind je in de map systeem bij start ..
heb je het oude configuratiescherm open dan klik je op toegankelijkheidscentrum ..
klik verder op de blauwe regel "de computer zonder muis of toetsenbord gebruiken "
je komt dan in onderstaande scherm terecht en hier dien je het vinkje uit te zetten bij schermtoetsenbord gebruiken ..
bevestigen met toepassen en ok
 
stond ook uit.......heb printscr gemaakt van schermtoetsenbord als pc opgestart wordt Naamloos.jpg
 
ga terug naar het oude configuratiescherm >toegankelijkheidscentrum en klik in het linker veld op aanmeldingsinstellingen wijzigen ..
je komt in onderstaande scherm terecht en ook hier dienen de vinkjes uit te staan ...
9d69bcdd7e-Ashampoo_Snap_2017.10.20_12h56m15s_002_.png

bevestigen met toepassen en ok
 
kijk eens in de map opstarten in het startmenu of daar een snelkoppeling vermeld staat betreffende het schermtoetsenbord .... indien zo verwijder je deze ....anders weet ik het ook niet meer we hebben zowat alles geprobeerd wat mogelijk is volgens ik weet .

*wat ik enkel nog kan aanraden is om bericht #6 nogmaals op te volgen maar met uitzondering dat je deze optie eens aanzet (bevestigen met toepassen en ok ) om deze daarna weer uit te zetten (ook dit ga je weer moeten bevestigen )...

**dit werd zelf eens aangeraden op schoonepc.nl : Uitschakelen automatisch tonen schermtoetsenbord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan