Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf windows 10 heen schijfkopie meer mogelijk ! Ik weet hoe het moet, ook dt het niet meer automatisch in windows 10 lukt .Verschillende oorzaken.
0x8000700001 enz , enz .meeste wezen op externe harde schijf die niet geconfigureerd leek Daarvoor wel .Zou ook niet opstartbaar zijn ???
Nieuwe USB stick gekocht, geformateerd , van fat naar ntt, geen resultaat !
Weet iemand een oorzaak ?
 
bedoel je dat het je niet lukt om een systeemkopie te maken en de daarbijhorende systeemherstelschijf (opstartcd).

een backup kan men nog steeds instellen om automatisch er ééntje aan te laten maken voorwaarde is dat er voldoende ruimte aanwezig is op de doelschijf .
men kan deze automatische backup instellen op dagelijks , wekelijks of maandelijks ...
indien de usb stick welke je nieuw heb aangekocht niet van een voldoende grootte is dan kan ook deze niet gebruikt worden ...( een usb stick is tevens niet aangeraden )*beter is dus een externe usb schijf te gebruiken .
**de foutmelding 0x8000700001 heeft volgens mij niets te maken met het probleem zelf...eerder met een I/Q fout betreffende de externe schijf .
 
gelieve steeds hier in het forum je berichten te plaatsen in plaats van me een pb te sturen !!

dit is het bericht dat je me per pb meedeelde ..

"Geachte,

Zoals u ziet ben ik reeds van 2006 lid van pctuts, en ga dus al enkele jaren mee met pc .
Om kort te gaan .
nieuwe Lenovo, plaats genoeg, en services die noodzakelijk zijn zijn ook voorhanden .
Er hangt een externe harde schijf aan 500gig, geformateerd en gepartioneerd al het mogelijke !!.
meestal krijg ik de foutmelding Interne fout .0x80080005.
Gegoogeld. valt veel voor .
Fiwwin, tweaker, scannow, niets helpt .
Reeds andere software voor backUps dus dat is het probleem niet .
Ik zoek enkel een windows10 pro Nederlands deze zou me kunnen helpen!
Een home niet .Weet u raad????
Bedankt al ""

*ik heb de tekst een beetje aangepast want er zaten er behoorlijk wat fouten in ....ik diende je bericht meerdere keren te herlezen voor dat ik het begreep ..

mijn antwoord hier op ..
indien je de huidige Windows wens te herstellen dan kun je dit doen via start>instellingen>bijwerken en beveiliging>systeemherstel
hier heb je meerdere opties ...wens jij echter je systeem volledig opnieuw te installeren dan klik je op de blauwe link vanonderen : opnieuw beginnen met een schone installatie van Windows .
je word vervolgens doorgelinkt naar een andere pagina waar je het tool kunt downloaden dat je enkel maar dient op te starten in een draaiende Windows en dit tool zorgt er voor dat je een verse Windows verkrijgt ...afhankelijk van je huidige versie .
 
indien je zoekt naar een Windows 10 pro dan heb je verschillende mogelijkheden ..
1- je gebruik het media creation tool hiermee kun je een dvd of een usb stick aanmaken of je kiest voor het aanmaken van de iso
2-je gebruikt de iso downloader van HeiDoc.net hiermee verkrijg je de iso welke je dan op een dvd kunt branden of via rufus op een usb stick kunt zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan