Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Vandaag start ik Spotnet op. Het is een ander beeld dat op het scherm komt.
Het is duidelijk Spotnet, maar de letters en zo zijn aangepast. Ook komt er een kleurtje bij op iedere lijn.
Maar het scrollen werkt niet meer. De pijltjes doen het niet. Ook als je links in de scrolbar tikt, gaat het scherm niet naar omhoog of omlaag.
Je kan enkel de donkerder scrolbar vastnemen met de muis en zo bewegen. Heel irritant.
Is dat ook zo bij Jullie? Hoe kan dat aangepast worden? Indien dit een update is, kan die dan ook teruggezet worden?
De instellingen geven daar niets over weer om aan te passen.
 
nu heb ik zelf een probleem en deze is dat hier sinds gisteren middag geen nieuwe postings meer werden opgehaald ...
dit treft enkel de sunnyusenet gebruikers want ik kreeg een mail van een gewezen Lid en deze vroeg me om dit eens na te zien ! *deze gebruikt ook Sunny !
*was me nog niet opgevallen !
en dit terwijl ik spotnet al deze morgen had opgestart !
 
nu heb ik zelf een probleem en deze is dat hier sinds gisteren middag geen nieuwe postings meer werden opgehaald ...
dit treft enkel de sunnyusenet gebruikers want ik kreeg een mail van een gewezen Lid en deze vroeg me om dit eens na te zien ! *deze gebruikt ook Sunny !
*was me nog niet opgevallen !
en dit terwijl ik spotnet al deze morgen had opgestart !

Met de account hier, geen probleem. Zopas de laatste update gehad en een test gedaan om een mp3 op te halen.
 
Hier werkt Spotnet weer normaal na de update van vandaag.
Het zal een programmeerfoutje geweest zijn.
Toch wel fijn om te weten dat dit progje nog elke dag in ontwikkeling is en niet doodgebloed is.
 
het ligt duidelijk aan Sunny usenet ... heb zojuist een proefweekje genomen bij powernews en nu komt alles binnen ..

een bewijsje ...vind je in deze afbeelding ...
15f3cc2219-Ashampoo_Snap_2016.01.21_23h37m19s_001_.png


**het viel me tevens op dat er een ID controle gedaan werd toen ik nog met de Sunny een oplossing trachte te vinden ..
ik had namelijk op de C:/ProgramData/Spotnet het volgende verwijderd ...
160c2814dd-Ashampoo_Snap_2016.01.21_23h49m40s_002_.png

daarop dan Spotnet opgestart en deze haalde dan weer alles terug op tot gisteren 14.35uur daarna zag ik dat er telkens een ID controle gedaan werd !
*is Sunny gehackt geworden en zijn de accounts daarmee vergrendeld geworden !
dit is maar een idé maar het zou dus zowaar waar kunnen zijn !
en dit zonder dat ze er zelfs weet van hebben !!
 
Deze van pureusenet kan je ook een weekje proberen.
Pakketten | Pure Usenet
Sunny 60 = 55,56 € per jaar
Pure XL 60 = 60,36 € per jaar
Ik heb hier nu voor een week Pakket Pure M (20Mbps) genomen.
Omdat ik denk dat ik na de proefperiode deze ga nemen.
Voor wat ik maar download = 2,7 MB/s rap genoeg
Gaat mij per 3 maanden 12,24 € kosten.
En je kan met Sofort banking betalen.
Sabnzbd.JPG
 
het is sinds afgelopen nacht 0.00 u verholpen men heeft massaal gereageerd op het Spotnet Forum over Sunny en nog andere aanbieders waar mee ook problemen werden vast gesteld in het ophalen van nieuwe headers ...
het was niet enkel bij Sunny ... zoals je kunt nalezen Spotnet werkt niet meer !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan