Status
Niet open voor verdere reacties.
n2y7o7.jpg


Deze melding krijg ik de laatste tijd veel binnen bij het zoeken naar sites ( meestal reclame)
Ik heb geen idee hoe dat plots komt.
Iemand die voor mij een oplossing weet ( gaarne niet te moeilijk want ik ben maar een 77-jarige leek)

Vast dank;

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Dank voor je reactie J.W.

Malwarebytes en Adw cleaner hebben reeds eerder hun werk gedaan en gevonden rommel is opgeruimd
Verder heb ik alle Cookies verwijderd- modem opnieuw opgestart- andere browser (Firefox) geprobeerd- ABP uitgeschakeld - Norton antivirus tijdelijk uitgeschakeld, maar niets mocht baten, melding blijft komen -m-

Nog andere opties ???

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Ik gebruik normaal en tot volle tevredenheid Chrome als browser.
Ik heb alleen Firefox even geprobeerd om een eventuele fout in chrome te kunnen uitsluiten als oorzaak.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Bedank Qtex voor je reactie.

Ik heb #7 goed gelezen en begrijp hieruit dat het om een spellingfout gaat Googleadsevices dient dus Googleleadservices te zijn.
Maar dat scherm waar die fout in staat, komt automatisch bij mij in beeld als ik dus een site aanklik waarin een advertentie staat; ik kan die spellingfout dus m.i. niet verbeteren.
Het kan zijn dat ik iets verkeerd begrijp, sorry dan hoor maar ik ben maar een "simpele"computeraar.

Hoe te handelen blijft dan nu de hamvraag.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Ik probeer even helder te krijgen welke site de topicstarter nu precies wil bezoeken.

In de topicstart staat in de afbeelding googleadservice.com vermeld. En dit klopt, dit adres geeft de melding dat het niet bestaat.
Ik lees vooralsnog nergens dat de topicstarter googleleadservices.com wil bezoeken.

We hebben het hier dus over twee verschillende webadressen met een minimaal verschil in adresnaam maar dat komt wel vaker voor.

Laat eerst even duidelijk zijn waar Ferna naartoe wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan