Status
Niet open voor verdere reacties.
n2y7o7.jpg


Deze melding krijg ik de laatste tijd veel binnen bij het zoeken naar sites ( meestal reclame)
Ik heb geen idee hoe dat plots komt.
Iemand die voor mij een oplossing weet ( gaarne niet te moeilijk want ik ben maar een 77-jarige leek)

Vast dank;

Vriendelijke groet,

Ferna
 
Googleadservices.com is GEEN website!!!
[h=3]"googleadservices.com Introduction:[/h]googleadservices.com is a malicious pop-up virus that often attacks the well-known browsers such as Mozilla Firefox, Google Chrome and Internet Explorer on different Windows operating system. Once your computer is infected with googleadservices.com, your default homepage will be changed without letting you know. Also, googleadservices.com can alter the browser settings and search results. Instead of pointing you to the website you want, googleadservices.com always directs you other suspicious websites when you surf on the Internet. Meanwhile, it displays unstoppable pop-up windows and fake alerts all over the computer screen which irritates users a lot.
Additionally, googleadservices.com can drop other computer threats like Trojan horse, Adware and Browser Hijacker into your system. As a result, your computer will work very slow and sometimes it may crash frequently. There are many ways that googleadservices.com can penetrate into your computer. googleadservices.com can be bundled with the free software application download or you may get it when you visit some unsafe websites. Also, the junk email attachments may contain this googleadservices.com redirect virus. So you should be very careful when browse online. Actually, googleadservices.com is produced by the hackers who attempt to spy your browsing habits and history so that they can steal your sensitive information like user names, IP address, financial details. In short, googleadservices.com is a bad stuff which should be removed without any hesitation. The longer it stays in your computer, the more problems it can create. Please take actions to remove googleadservices.com now."
 
Sorry als ik in #1 niet duidelijk ben geweest.

Als ik via de zoekmachine Google een site wil bezoeken die reclame bevat krijg ik die melding.
Mogelijk kan onderstaande dit duidelijk maken, ik zocht "pepermuntolie" en als ik die site aanklik waarop de actie 30 % korting staat vermeld is het prijs.
En dit probleem is er met de meeste sites die reclame bevatten.

Ik hoop nu duidelijk te zijn geweest; zo niet dan vernam ik het gaarne.

34imotw.jpg


Vriendelijke groet,en allen bedankt voor de geboden hulp.

Ferna
 
Helaas voor mij; in het Engels, en deze taal ben ik -toch zeker als het een beetje technisch wordt - niet machtig.
Ik zou er zeer dankbaar voor zijn mocht iemand de instructies voor mij in het Nederlands vertalen.

Vriendelijke groet,

Ferna
 
ik heb het in het kort effe vertaald voor u ..

open het menu in chrome
ga naar instellingen >bij opstarten zet je het vinkje aan bij een specifieke pagina of een reeks pagina’s openen ..
stel bijvoorbeeld google in als je start pagina .

klik verder op pagina’s instellen en verwijder hier de ongewenste url’s
*het verwijderen van een url gaat als volgt ...
je klikt de url aan en je klikt vervolgens op X

vervolgens dien je de zoekmachine terug in te stellen op de standaard gebruikte zoekmachine
**google is de standaard zoekmachine

verwijder de overige niet gebruikte zoekmachines...
het verwijderen van een zoekmachine gaat op dezelfde manier als het verwijderen van een url.

stel ook je home pagina terug in ...

bij extensies verwijder je elke extensie die jezelf niet heb geinstalleerd ..

succes ermee.
 
stel de chrome dan terug in naar de standaard instellingen ...
Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Instellingen.
Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan het scherm.
Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
Klik op Opnieuw instellen in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
 
verwijder de googleadservices.com cookie in Google Chrome
open het Chrome menu en kies instellingen..
ga verder naar de geavanceerde instellingen ..
open vervolgens de Privacy en klik verder op instellingen..
klik verder op al de cookies en site gegevens ..
type googleadservices.com cookie in het zoekvenster en al de cookies komen vervolgens te voorschijn
verwijder hier nu al de googleadservices.com cookies
 
het gaat er niet om om deze site te vinden maar eerder wel om van deze besmetting af te geraken ..
heb je ook de Malwarebytes ADwarecleaner opgestart ...
 
ik las juist dat je Spyhunter4 dient te gebruiken ...let op indien je de volledige versie gebruikt van Malewarebytes dan zal Malwarebytes de download van spyhunter4 tegen houden ...ook zal indien je Spyhunter4 toch wenst te gebruiken Malwarebytes moeten verwijderd zijn van je systeem ..verwijder je deze niet dan zal tijdens de installatie van Spyhunter Malwarebytes verwijderd worden van je systeem ...
*download Spyhunter4
***het gebruik van Spyhunter4 word niet door mij aanbevolen maar volgens ik gelezen heb is dit het tool dat de trojan "googleadservice" kan verwijderen ...het gebruik van Spyhunter4 is dan ook op eigen verantwoordelijkheid indien je Malwarebytes premium achteraf nadat je Spyhunter weer verwijderd heb niet meer zou kunnen installeren ...

Moderator Notice: ***slechtste advies ooit ....laat deze aan je voorbij gaan ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan