Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Hotmail bestaat niet meer dacht ik dit is toch vervangen door Skype ....en je kan Skype gebruiken met je Microsoft Account

Microsoft heeft Skype overgenomen en heeft met skype Live Messenger vervangen.
Hotmail bestaat nog wel degelijk . Wie een bestaand hotmail e-mail adres heeft , kan dit laten vervangen door outlook.com , maar is niet noodzakelijk.
Of je kan bij outlook.com een nieuw e-mail account aanmaken, waarmee je e-mails kan lezen, maar nog altijd geen kan verzenden. Microsoft is tegenwoordig overal goed aan het blunderen. Deze week terug eens een verkeerde update uitgebracht die bij veel windows7 gebruikers voor een BSOD gezorgd heeft. Dit is de tweede zelfde blunder dit jaar nog maar eens.
 
Swake welke update?heb gisteren updates genomen.tot hier toe geen bleuscreen zal maar hout vasthouden zeker
 
vergissing van me om Hotmail te vergelijken met de live Messenger ( msn) dit komt omdat ik dus een Hotmail adres gebruikte en geen msn adres ..
 
Of je kan bij outlook.com een nieuw e-mail account aanmaken, waarmee je e-mails kan lezen, maar nog altijd geen kan verzenden.
dit kan kloppen wat je zegd een van van laatste email cursus die ik meegaf gebruikten we outlook en na 2a3 emails te hebben verzonden kreeg alleman foutmeldingen!wij konden daar niet aan uit !want vroeger met hotmail was dit niet
 
Deze week terug eens een verkeerde update uitgebracht die bij veel windows7 gebruikers voor een BSOD gezorgd heeft. Dit is de tweede zelfde blunder dit jaar nog maar eens.

onder windows 8 installeerd ik de afgelopen week de volgende update's en hier onder vond ik géén problemen ..

Ashampoo_Snap_2013.08.17_19h04m18s_005_.jpg Ashampoo_Snap_2013.08.17_19h07m40s_006_.jpg
 
KB2859537 uitsluitend voor de win7 gebruikers ....wilt Microsoft dan ook dat deze gebruikers over stappen naar de windows8 !!
 
vergissing van me om Hotmail te vergelijken met de live Messenger ( msn) dit komt omdat ik dus een Hotmail adres gebruikte en geen msn adres ..
alleman vergist zich met die dingen veranderd nonstop bij manier van spreken.maar Msn werkt nog wel als je prog donwload!veel mensen zijn dat gewoon want skype is totaal iets anders.heb het ondervonden in de les oudere mensen wisten het echt niet meer hoe en wat die allemaal werkte
wel bij vermelden dat ik vind dat Outlook veel beter werkt als Hotmail
gebruik nog wel Hotmailadres
 
we zijn hier ferm aan het afdwalen van de vraag tot hulp .... denk dat het verstandiger zou zijn indien we al deze berichten verplaatsen naar het praat hoekje .
 
we zijn hier ferm aan het afdwalen van de vraag tot hulp .... denk dat het verstandiger zou zijn indien we al deze berichten verplaatsen naar het praat hoekje .
idd maar toch heeft alleman hier iets aan als ze het lezen maar verplaats maar
 
@Qtex is dat zo wat goed voor mijn eerste keer zeg het maar ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan