Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n zeer lange en complexe wachtwoorden zijn allemaal een beetje overroepen eigenlijk. Als je er hoofd- en kleine letters, cijfers en een speciaal teken in verwerkt, dan hoeft het nie zo lang te zijn. Om zoiets te cracken met een brute force attack, heb je al jaren nodig... maw, onmogelijk. Tegenwoordig kunnen ze via de GPU van één of meerdere grafische kaarten wel wat sneller gaan, maar dan nog...
 
Het enige wat mogelijk is, is dat je Outlook.com account ingesteld staat op 2 step authentication;
Microsoft's 2-step-authentication kan worden geactiveerd op Microsoft Accounts - WP7.nl

Maar dat wordt enkel gebruikt voor het inloggen op je account. Ik heb nergens een verwijzing gevonden dat zoiets nodig is voor het versturen van emails, eenmaal je bent ingelogged op je account. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk zelfs.

Tenzij je dit kan aantonen mbv screenshots of dergelijke...
Voor Dragon dit is wat er gebeurde vandaag als ik

ScreenShot001.jpgScreenShot002.jpg
2de mail wou verzenden..totaal van 20...emails al drie keer moeten doen
 
@Dragon hier bewijs van les lokaal stond er zelf bij
geblokkeerd 2.JPGgeblokkeerd.JPG
nog even vermelden account word gemaakt zonder gsm nummer in tevullen
veiligheidsvraag en second emaildres en toch dit
ze hebben nu ip adressen gestuurd naar MS verder weet ik niks meer
 
@ Navarro
wat jij nu laat zien is dus omdat het account tijdelijk geblokkeerd is en daarom dien je je gsm nummer op te geven om een éénmalige code te verkrijgen ...
deze is dus maar een bepaalde tijd geldig en heeft eerder de bedoeling om je de mogelijkheid te geven je wachtwoord dat je dient in te geven te veranderen ...

een nieuw wachtwoord instellen kan ook vanaf hier : Microsoft account wachtwoord opnieuw instellen

opmerking :
Met een code voor eenmalig gebruik kun je je aanmelden zonder je wachtwoord in te voeren.
Hiermee bescherm je je account wanneer je de pc van iemand anders gebruikt


meer daar over lees je hier !
 
juist omdat iedereen hetzelfde wachtwoord gebruikt denkt Microsoft met een hacker te doen te hebben en daarom dus dat de beveiliging opspringt om je in te loggen met de éénmalige te gebruiken code die jij dus via je gsm verkrijgt !!
 
juist omdat iedereen hetzelfde wachtwoord gebruikt denkt Microsoft met een hacker te doen te hebben en daarom dus dat de beveiliging opspringt om je in te loggen met de éénmalige te gebruiken code die jij dus via je gsm verkrijgt !!
dan is het echt heel simpel..als klopt wat je zegt..
optie 1 is dat MS voor hun iets doet...
optie 2 is sms
weet geen andere...
heb die voorbeelden gepost omdat Ddragon mijn niet wilde geloven en bewijs wilde ..awel heb ze;)
en inderdaad gaat om om 25a30 accounts met zelfde wachtwoord in verschillende lokalen
maar hebben altijd zo gewerkt
 
@ Qtex want dacht oplossing te hebben ze maken wachtwoord xxxxx1 dan nieuw aanvragen xxxxx2
heeft alleman ook zelfde
volgens wat je zegt ja sta je weer even ver zeker......
 
en inderdaad gaat om om 25a30 accounts met zelfde wachtwoord in verschillende lokalen
maar hebben altijd zo gewerkt
het kan in het verleden wellicht gewerkt hebben maar persoonlijk denk ik dat men de beveiliging hoger gezet hebben..om zulke zaken te gaan uitsluiten .
 
het kan in het verleden wellicht gewerkt hebben maar persoonlijk denk ik dat men de beveiliging hoger gezet hebben..om zulke zaken te gaan uitsluiten .
voor scholen moeten ze dit toch begrijpen vind ik persoonlijk...
 
juist omdat iedereen hetzelfde wachtwoord gebruikt denkt Microsoft met een hacker te doen te hebben en daarom dus dat de beveiliging opspringt om je in te loggen met de éénmalige te gebruiken code die jij dus via je gsm verkrijgt !!

Die éénmalige code word je gezonden als men geprobeerd heeft je account te hacken.
En niet enkel Microsoft gebruikt deze methode, ook Gmail maakt gebruik van deze methode als men heeft geprobeerd je Gmail account te hacken.
 
denk dat Qtex gelijk heeft met allemaal zelfde wachtwoorden..
vrijdag 3de les logde in op outlook en acc was geblokt...code vragen via email van leraar..code invullen..en was verplicht om nieuw wachtwoord te nemen...veel werk voor leraar he...
 
ha ha ...
van onderen in het team sectie zie je de tips geplaatst door Pluis betreffende het modereren ...

Ik heb nog vele dingen te doen voor het forum. Ik zou graag willen dat ik wat meer tijd had.
Ik hoop ook hier spoedig aanvullingen te maken. Helaas zijn er soms andere dingen die voor moeten gaan in het leven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan