Status
Niet open voor verdere reacties.
en nog eens duidelijk vermelden het gaat over nieuwe accounts in OUTLOOK.BE
 
en nog eens duidelijk vermelden het gaat over nieuwe accounts in OUTLOOK.BE


als jij je aanmeld , ziet je aanmeldscherm er dan zo uit als hier afgebeeld ...

Ashampoo_Snap_2013.08.20_18h16m13s_008_.png
 
als jij je aanmeld , ziet je aanmeldscherm er dan zo uit als hier afgebeeld ...

Bekijk bijlage 11101
natuurlijk is dat zo..
punt 1 gaat niet over mij..
punt 2 gaat ook niet over inloggen
punt 3 laat het even rusten tot Swake mms iets meer weet
punt 4 natuurlijk weten wij er niet veel over omdat we meestal al jaren een hotmail live enzo verder hebben en daar geen problemen met zijn.....
snap je me.......
 
kijk heb vele keren leren emailen gegeven..
vroeger gebruikte we live.be cursisten moesten zelf account maken want is niet simpel voor een leek!!dan ging dit niet meer na 3a4 accounts konden we er geen meer maken zodus leraar maakte dan maar acc op voorhand en we lieten zien hoe moest...en alles liep als een treintje ...maar van outlook.be niks meer
 
nog iets allemaal bedankt voor het meedenken!!!is niet echt mijn probleem meer maar help graag ex collegas zeker als ze super tof zijn
ook vergeten te zeggen hij heeft een plan bedacht...heeft thuis oude gsm liggen gaat kaartje kopen en dan iedere keer dat gsm nummer invullen maar of dat gaat werken voor meedere accounts twijfel ik ook aan..
amaai ben moe van al die uitleg..........:duimop:
 
ik weet maar al te goed dat jij het niet bent met het probleem ....maar de persoon waarvan jij les krijgt ...
je beweert nu wel al verschillende keren outlook.be te gebruiken ....
outlook.be is gewoon outlook.com maar com word hier vervangen omdat we ons in België bevinden ....woonde je meester en jij in Duitsland dan stond er bij u beiden outlook.de
 
ik weet maar al te goed dat jij het niet bent met het probleem ....maar de persoon waarvan jij les krijgt ...
je beweert nu wel al verschillende keren outlook.be te gebruiken ....
outlook.be is gewoon outlook.com maar com word hier vervangen omdat we ons in België bevinden ....woonde je meester en jij in Duitsland dan stond er bij u beiden outlook.de
Qtex sorry je bent niet erg mee...gaf mee les...in september ga ik volgen
kijk zal het nog eens simpel proberen uit te leggen...
maak een totaal nieuw acc aan bij OUTLOOK.BE
geen allias he en probeer wat te emailen ik doe het niet want weet dak na max 3emails de problemen komen....
het zou alleen kunnen dat er teveel pc aangesloten met Telenet het zijn er zeker 20 denk ik zelfde ip ofzo daar ken ik niks van...
ben je mee nu
 
Of je kan bij outlook.com een nieuw e-mail account aanmaken, waarmee je e-mails kan lezen, maar nog altijd geen kan verzenden
dit zijn toch Swake zijn woorden
 
ik geef het op .... (onpl)

ik heb het niet over het verzenden of zo maar over de naam die jij gebruikt ...
jij beweert dat het hier gaat over outlook.be ( outlook.be bestaat dus niet !)
outlook.be is gewoon outlook.com maar .com word hier vervangen door .be omdat we ons in België bevinden ....woonde je meester en jij in Duitsland dan stond er bij u beiden outlook.de
 
geef het ook op(nar)sorry maar dat het com.be.de.ru is
dacht dat je snapte dat het over OUTLOOK ging he;) en ik heb het wel over verzenden.....
 
het zou best kunne dat de lijn over bezet is met 20 op 1 en dezelfde IP .
 
het zou best kunne dat de lijn over bezet is met 20 op 1 en dezelfde IP .
ja vroeger ook aan gedacht maar als we de vrijdag les gaven waren er maar 8 want dan is de BIB gesloten
mijn gedacht is dat outlook niet meer wil dat je zomaar acc aanmaakt..maar voor lessen moeten ze toch iets doen..onze bazin heeft contact genomen met MS maar is niet veel uitgekomen..
natuurlijk is er geen probleem als je gsm invult en nadien die code maar hoelang het dan werkt weet ik nie
zelf in begin van het jaar was mijn hotmail.com ineens geblokt ook code gevraagd en tot nu alles ok...tis allemaal raar
 
Het zijn allemaal aliasen maar je kan maar een primaire hebben. Ik heb ook nog maar juist veranderd door hier een beetje te lezen. Daarom vraag ik mij af of je niet kan kiezen voor een van je andere emails in plaats van een gsm nr.
Dit is in GMAIL
Microsoft.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan