Status
Niet open voor verdere reacties.
ha ha ...
van onderen in het team sectie zie je de tips geplaatst door Pluis betreffende het modereren ...
 
Deze week nog maar eens een clean install gedaan van iemand zijn PC (Windows 7): de Live Messenger zit dus nog steeds in de Windows Live Essentials. Begrijpen wie begrijpen kan.
 
Of je kan bij outlook.com een nieuw e-mail account aanmaken, waarmee je e-mails kan lezen, maar nog altijd geen kan verzenden.
@Swake was vanmiddag in Digipunt(ex collegas)september nieuwe cursus fotos in de cloud wil dat volgen beetje voor de lol
nu het probleem er gaat gewerkt worden met outlook.be!leraar moet email aanmaken voor ons!die was nu al aan het testen om te verzenden...natuurlijk loopt het weer vast....bij iedere account heeft die een veiligheidsvraag ingevuld ook alternative emailadres...maar als M.S vraagt voor controle komt alleen de optie via sms.... is dat normaal of doet leraar iets verkeerd...als ik nog les gaf geraakte ik er ook niet verder als sms... wat doen we verkeerd?? of is het normaal
 
Ik heb een hotmail.be en als alias dezelfde met outlook.be en daarmee kan je zowel versturen als ontvangen.
 
@Navarro
outlook.be is hetzelfde als outlook.com
om outlook te kunnen gebruiken diende ik me eerst in te loggen met mijn Microsoft account ....ik probeerde me eerst in te loggen met mijn google account dit ging dus niet
het verzenden ging daarna probleemloos
 
Ik heb een hotmail.be en als alias dezelfde met outlook.be en daarmee kan je zowel versturen als ontvangen.
ja dit gaat allemaal heb ook hotmail.com en live.be en nog andere...
maar als je totaal nieuw aanmaakt met outlook.be niet gemakkelijk dan
vind persoonlijk outlook heel goed werkt veel beter als daarvoor hotmail..alleen dat je nu geen accounts meer kunt koppelen
 
@Navarro
outlook.be is hetzelfde als outlook.com
om outlook te kunnen gebruiken diende ik me eerst in te loggen met mijn Microsoft account ....ik probeerde me eerst in te loggen met mijn google account dit ging dus niet
het verzenden ging daarna probleemloos
dat klopt allemaal wat je zegd vriend
maar het gaat over als je totaal nieuw aanmaakt in outlook.be dan komen de problemen
 
beschrijf de handelingen welke er uitgevoerd worden om zodus een nieuwe mail te kunnen verzenden .
 
Primaire alias.jpg
 
beschrijf de handelingen welke er uitgevoerd worden om zodus een nieuwe mail te kunnen verzenden .
juist van buiten weet ik het niet..maar er komt een popup met we moeten controlen en nog zo van alles...
maar laat ons allemaal rustig blijven tot Swake iets zegd want denk dat hij iets van dit probleem weet...
hij heeft zelf aangehaald outlook.be kun je mails lezen maar verzenden.............
ook meegemaakt eerste keer die catha invullen na 2 emails weer niet kunnen verzenden..en niet alle cursisten wilden zomaar GSM invullen..of hadden hem niet bij of hadden geen ook raar natuurlijk lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan