Smart TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Panasonic smart TV TX-49DX600E en vroeg mij af of ik hier een toetsenbord kan op aansluiten?
en zo ja hoe moet ik dit doen
alvast dank
 
Voor je besteld, vergewis er U van of het een AZERTY of QWERTY moet zijn. <meestal kun je op tv het bordje niet instellen volgens land.
Als je dan het verkeerde bordje hebt, ben je er aan voor die prijs.
Maar sluit gerust een keyboard met usb kabel aan. Je kunt er ook mee werken. Zo kan je uittesten welk bordje je nodig hebt. Daarna kan je overgaan om het juiste keyboard aan te kopen.
Aansluiten is enkel usb sleutel in tv en keyboard aanleggen om er mee te werken.
 
Sorry Mik maar dat versta ik niet : ( Aansluiten is enkel usb sleutel in tv en keyboard aanleggen om er mee te werken. )
wil je dit wat beter uitleggen hoe ik dit moet doen?
 
Als je een keyboard aankoopt, is dit dan draadloos. Je hebt dan 2 zaken. Het ene is een miniUSB stick (sleutel) als ontvanger die je inplugt in Uw tv op een USB ingang. Het andere is het keyboard.
Dat keyboard zend de toetsaanslagen naar die stick. Op het keyboard staat een schakelaartje. Het keyboard werkt enkel als de schakelaar opstaat.
Maar probeer best eerst met een bedraad toetsenbord om te zien welk bord je moet aanschaffen (azerty of qwerty)
 
Sorry maar heb een gewoon toetsenbord via usb aangesloten en daar kan ik niet zo veel mee vandaar dat wat meer uitleg vroeg
 
vanboga;n235768 zei:
Sorry maar heb een gewoon toetsenbord via usb aangesloten en daar kan ik niet zo veel mee vandaar dat wat meer uitleg vroeg

Geen sorry, wat je niet vraagt kan je ook niet weten. Met een gewoon toetsenbord zal je enkel tekst kunnen ingeven. Reden is dat er geen muispad op zit. Dus als je een website hebt en je gaat met de pijltjes naar het tekstvak, moet je tekst kunnen ingeven. Druk dan op de A toets. Is het een A, dan heb je een AZERTY toetsenbord nodig. Krijg je evenwel een Q, dan ben je aan Qwerty toe.
Een hint, ga naar Mediamarkt en koop U daar zo een toetsenbordje. Zorg ervoor dat je de verpakking niet scheurt. Test dit bordje uit op Uw tv. Indien het een foutief bordje is, steek dan alles mooi terug in de doos.
Ga er terug mee naar Mediamarkt en zeg hen dat het bordje niet is wat je wou. (naar waarheid) Ze doen er niet moeilijk over. je krijgt echter wel een aankoopbon voor het bedrag van het bordje. Dat is het enige nadeel. Maar je kan er wel het juiste bordje mee aankopen.
Misschien kun je ook via de handelaar die Uw tv verkocht heeft om inlichtingen vragen omtrent de mogelijkheden met een toetsenbord.

Ik weet niet waar je woont, indien het hier dichtbij is, mag je anders dit van mij wel eens lenen. ik woon in Zwevegem bij Kortrijk.
 
Dit is waar ik over schrijf.
 

Bijlagen

  • KB.JPG
    KB.JPG
    90.5 KB · Weergaven: 98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan