Windows 10 Snelkoppelingen bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
In een snelkoppeling op het bureaublad staat gewoonlijk een vierkantje met een pijltje dat naar rechts omhoog wijst.

Een uurtje geleden was dat vierkantje met het pijltje rechts omhoog vervangen door een groen cirkeltje met een wit vinkje in.
Een half uurtje later zijn die groene cirkels met vinkje verdwenen en staat er ook geen vierkantje met pijltje in de snelkoppelingen.

Zijn er nog personen die dit vandaag of op een andere dag voorgehad hebben?

Na het terug opstarten is alles (voorlopig?) normaal. Pijltjes zijn terug.
 
Hier staat: https://support.office.com/nl-nl/ar...OneDrive-11143026-8000-44f8-aaa9-67c985aa49b3

Bestanden die u als ' altijd bewaren op dit apparaat ' hebt, hebben de groene cirkel met het witte vinkje.
Deze altijd beschikbare bestanden worden naar uw apparaat gedownload en nemen ruimte in beslag, maar ze zijn altijd beschikbaar, ook wanneer u offline bent.
Meer informatie over OneDrive files on-demand

En even een antwoord op de vraag, ik heb dit zelf nog nooit voorgehad.
 
een groen cirkeltje wilt zeggen dat deze dan meegenomen word in de syncronisatie naar OneDrive of zo .. nu zie ik dat terwijl ik dit aan het typen was er al hetzefde gezegd werd ..
meegemaakt heb ik dit niet jij kunt dit wijzigen en zelf bepalen wat en wat niet er gesyncroniseerd dient te worden .
 
Net nog eens op mijn bureaublad gekeken en de vinkjes en pijltjes zijn weeral verdwenen.
Een deel van de snelkoppelingen (ongeveer 20%) bevindt zich in onedrive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan