Windows 11 speed dials

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Tot op een uur geleden had ik op mijn Dell Optiplex AIO 7410 nog al mijn speed dials.
Plots waren ze weg, ik dacht ik doe een systeemherstel (misschien dom) maar de pc kon naar geen enkele datum herstellen er waren zogezegd geen herstelpunten, alhoewel er al 6 instonden.
Ik surf met firefox

Ik kreeg de melding deze app kan niet worden geopend: Intel (R) Management and security status
ga naar de store voor meer informatie, wat doe ik hiermee en hoe krijg ik mijn speed dials terug, ik gebruik die heel veel.
Ik weet dat je in about: config een instelling kan veranderen heb ik gedaan maar geen oplossing grt,



646e3743b4900-dit_stond_er_ook_nog.jpg



Ed
 
Laatst bewerkt:
Systeemherstel wordt sinds win10 van +/- 2018 niet meer standaard ingeschakeld.
Die schakelde systeemherstel bij een win10 waarbij het ingeschakelde was zefls uit.
Moet je zelf terug activeren en na elke versie update controleren of het niet weer uitgeschakeld its.
 
Laatst bewerkt:
die getoonde foutmelding heeft toch niets te maken met speeddials .... me dunkt!
je bezit een fiatje, problemen met zijn motor en je toont de specs van een porche motor, is het probleem daarmee opgelost????
één advies:
schoenmaker blijf bij je leest.
 
In mijn vraag staan twee vragen vermeldt effe goed lezen 👏👌
Ben trouwens meer dan een schoenmaker
Moet ik dit installeren die management and security status, dit staat in de store?
Wat moet ik hiermee doen ?

greets
 
Snap niet waarom dat op een thuis computer gebuikt zou worden maar we moeten er mee leven...
Als je graag een extra icoontje hebt dat de status ervan weergeeft en (het) niks anders doet kan je het installeren om te zien wat precies is ingeschakeld.
Best vanaf blijven.

Als je er meer over wil weten:
Intel AMT: Waarom je nooit helemaal de baas bent over je pc

Intel Management Engine uitschakelen of alternatieven vinden

Het zou voor extra veiligheid zorgen maar is ondertussen natuurlijk ook al eens gehacked geweest...
 
Laatst bewerkt:
Het is een blad met de openingswebsites van de sites die ik meest gebruik. Is heel handig in gebruik, je kan dit niet zomaar aan of uitschakelen.
Vroeger was dit een add on.
Weet niet waar ik best moet vanaf blijven wat jij schrijft. Off slaat dit op management engine.
Ben wel ziek daarom snap ik niet alles van de eerste keer, sorry
 
Ik blijf van die management engine af, zit toch automatisch ingebouwd bij Intel processor.
Marc heb je mijn screenshot gezien betreffende de opstartvolgorde. Om mijn pc te laten opstarten van USB voor terug te zetten van image.
Ik stuur je straks Ashampoo bacck up pro 16 op misschien kan je er iets mee.
De vorige die ik kreeg en installeerde was gewoon ashampoo back up 2023.


Maar van die aanpassing in de bios snel ik niets jij alles denk aan ik

Groetjes
 
@mdc1756 Ingebakken speeddial heb ik al jaaaaren in mijn Vivaldi browser, zit daar standaard in.
Enkel regelmatig je bookmarks opslaan en na opnieuw installeren terug importeren.
Of profile folder van je browser regelmatig opslaan.

Had je nog geen backup van je systeem gemaakt? Daar kan je die mogelijk ook uithalen.
Welke browser?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan