Windows 11 speed dials

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Tot op een uur geleden had ik op mijn Dell Optiplex AIO 7410 nog al mijn speed dials.
Plots waren ze weg, ik dacht ik doe een systeemherstel (misschien dom) maar de pc kon naar geen enkele datum herstellen er waren zogezegd geen herstelpunten, alhoewel er al 6 instonden.
Ik surf met firefox

Ik kreeg de melding deze app kan niet worden geopend: Intel (R) Management and security status
ga naar de store voor meer informatie, wat doe ik hiermee en hoe krijg ik mijn speed dials terug, ik gebruik die heel veel.
Ik weet dat je in about: config een instelling kan veranderen heb ik gedaan maar geen oplossing grt,



646e3743b4900-dit_stond_er_ook_nog.jpg



Ed
 
Laatst bewerkt:
@mdc1756 Ingebakken speeddial heb ik al jaaaaren in mijn Vivaldi browser, zit daar standaard in.
Enkel regelmatig je bookmarks opslaan en na opnieuw installeren terug importeren.
Of profile folder van je browser regelmatig opslaan.

Had je nog geen backup van je systeem gemaakt? Daar kan je die mogelijk ook uithalen.
Welke browser?
ik werk met firefox, je zegt na isntalleren terug importeren maar bij een update blijven die staan, met profile folder werken ken ik niet.
 
FireFox, de drie horizontale streepjes erop klikken
zoek ' Meer hulpmiddelen ", klik dan op werkbalk aanpassen

1686171590763.png


daar vind je het ' tandwieltje ' pak met je muis vast en sleep het naar je werkbalk.
daarna klik je rechts onder op ' Gereed ', sluit dit venster.

het tandwieltje staat nu in de werkbalk ... normaal gezien!
 
FireFox, de drie horizontale streepjes erop klikken
zoek ' Meer hulpmiddelen ", klik dan op werkbalk aanpassen

Bekijk bijlage 253602

daar vind je het ' tandwieltje ' pak met je muis vast en sleep het naar je werkbalk.
daarna klik je rechts onder op ' Gereed ', sluit dit venster.

het tandwieltje staat nu in de werkbalk ... normaal gezien!
is waar wat je zegt maar mijn speeddials staan er niet is, het gekleurde huisje staat niet meer in de firefox
 
je vroeg of er een instelling was om het tandwieltje terug te krijgen in #19 ? ja toch ....


" Loomax, op de nieuwe pc staat er bij firefox geen tandwieltje meer waar je dit kan aanduiden??? "
 
Het tandwiel staat al lang terug, maar je zei als je een nieuw tabblad opent dan kan je op het tandwiel klikken en dan kreeg je daar het veld met die opties oa speeddial. Bij de Firefox op de AIO , als je op het tandwiel klikt kom je op de algemene instellingen uit.
Ik kan ook niet kiezen bij openen nieuw venster FVD Speed dial, er staat alleen Speed dual, in de instellingen.
Het gekleurde huisje in de browser staat er ook niet meer daar kon je als je daarop klikt de speeddial direct aanmaken. Vroeger kon je dit in about,:config veranderen nu lukt dit niet meer. Als je het niet snapt wat ik wil zeggen stuur ik je morgen wat screenshots, zit nu niet meer achter de computer
 
bovenstaande foto ( is van in mijn windows 10 pro) en dit (
In Firefox > nieuw tabblad > tandwieltje (rechtsboven) > snelkiezer (aan- of uitzetten)
Staat dit bij jouw wel aan?)
kan je niet meer zien in firefox op de AIO, sorry hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan