Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik spotnet opstart krijg ik: Loadrange #6. Reader Error. De conversie is van type DBNull naar type Long is ongeldig.
Hij blijft schijnbaar op de achtergrond draaien en kan hem niet opnieuw opstarten, ook niet na taakbeheer beeindiging(komt steeds terug), en laptop uit en batterij eruit(stroom er helemaal af).
Ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan mij helpen?
 
Ik heb ook verschillende problemen ondervonden de laatste dagen. Bleek dat er bij zowel Usenet als men Usenet provider problemen waren/zijn. Daarstraks had ik alleszinds slechte/geen verbinding.
Ik kan de link zo even nietmeer vinden met de berichtgeving van Usenet.
 
Foutmelding "databank onjuist of "Loadrange:#"
iedere keer als u Spotnet opstart, geeft het programma aan dat uw databank onjuist is en zal de complete databank opnieuw downloaden, zodat u meerdere keren dezelfde spots ziet in Spotnet.
Om dit op te lossen verwijdert u de database uit de Spotnet programma data map.
Daarna start u Spotnet en zal het programma opnieuw de databank installeren. In de meeste gevallen is de foutmelding dan verdwenen.


Verwijderen van de Spotnet Database
Windows Vista en Windows 7
Ga naar: C:\ProgramData\Spotnet
Verwijder de databank reader.powernews.nl.spots of reader.powernews.nl.db Mocht deze map op uw computer niet zichtbaar zijn stel dan eerst het volgende in:
Ga naar Computer
Kies Organiseren > Map- en zoekopties
Ga naar het tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK

Windows XP
Ga naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Verwijder de databank reader.powernews.nl.spots of reader.powernews.nl.db

Mocht deze map op uw computer niet zichtbaar zijn stel dan eerst het volgende in:
Open de Windows verkenner (Via Deze computer of Windows-toets + E)
Ga naar Extra > Map opties > tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK
 
Spotnet is niet gestopt, dat kan zelfs niet zolang er spotters zijn en er data op usenet geplaatst wordt om te spotten.

Misschien bent u in de war met Spotplanet.

Er zijn, voor degenen die met Newsgrabber werken, reeds enkele dagen problemen met de payserver.
Het inloggen is hierdoor tijdelijk (soms wel, soms niet) onmogelijk.
 
Er zijn, voor degenen die met Newsgrabber werken, reeds enkele dagen problemen met de payserver.
Het inloggen is hierdoor tijdelijk (soms wel, soms niet) onmogelijk.

dit heeft dan te maken met het feit dat de beschikbaar gesteld verbindingen in gebruik zijn door een ander ..er kan zodanig ook géén connectie gemaakt worden
 
dit heeft dan te maken met het feit dat de beschikbaar gesteld verbindingen in gebruik zijn door een ander ..er kan zodanig ook géén connectie gemaakt worden

Dat heeft er niets mee te maken. Het probleem was al een tijdje bezig maar het heeft tot de voorbije nacht geduurd vooraleer men dit op de website (bij status server) heeft gezet.
Ook deze namiddag stond dit bericht op de website met de melding dat de problemen langer duurden dan men eerst gedacht had.

Pctuts heeft al een hele tijd geen payserver meer bij Newsgrabber!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan