Windows 10 SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Misschien een domme vraag maar ik heb juist een image gemaakt van de laatste update van windows
stel dat mijn SSD schijf nu stuk gaat, kan ik die image gewoon op een lege SSD zetten en verder gaan
nee zeker, want het programma Ashampoo staat niet op de nieuwe schijf of is daar een mouw aan te passen
gewoon een vraag uit interesse

allemaal een prettig eindjaar!!!

Ed
 
je heb dan toch ook de mogelijkheid om een opstart cd/usb aan te maken om zo de Ashampoo image (backup) te kunnen benaderen en zodoende deze op de nieuwe SSD te zetten .. meende dat jij in het verleden al zo een opstart medium heb aangemaakt ..

*je kunt nog steeds deze dus aanmaken indien je deze niet meer bezit .
Ashampoo_Snap_zondag 29 december 2019_20h42m17s_002_.jpg
 
juist, volgens Q moet ik dus eerst een opstart cd maken, ziin dit die rescue cd's die hier op het forum staan, die
recovery cd
maar daar staat mijn programma ashampoo niet op
graag nog eens de link aub

of zet de herstelcd van ashampoo het programma ashampoo er terug op kan ik zo dan mijn EHD benaderen voor het terug zetten van mijn image?

thanks
 
Laatst bewerkt:
Paarlen voor de zwijnen, zal geen goede tips meer geven, wordt niets mee gedaan.


wat voel je je toch weer aangevallen, ik heb nu eenmaal ashampoo staan dus is het toch logisch dat ik met die images iets moet kunnen doen?
en dit voor het einde van het jaar,
en het is parels voor de zwijnen, merci dat je me een zwijn noemt en ik die dacht dat dit een vriendelijk forum was
verkeerd ingeschat wat de noorderburen betreft,
see you
 
ik plaatste een afbeelding welke je laat zien dat je een opstart herstelsysteem kunt aanmaken en die je liet zien dat je de keuze heb tussen een usb of een cd en nog is het je niet duidelijk want jij begint nu over de rescue cd's welke de Windows 10 recovery's zijn en deze dien je dus niet te gebruiken indien jij een Ashampoo backup wenst te gebruiken op een nieuwe ssd.
 
je start op vanaf die Ashampoo opstart cd en je zorgt er tevens voor dat de schijf waar de backup op staat aangesloten is ..éénmaal dat je systeem opgestart is vanaf deze opstart cd kun je dan naar deze backup gaan om deze te selecteren en zal deze vervolgens ook terug gezet worden ..het is dus Niet nodig om het programma op de ssd te hebben !
 
Dit is inderdaad een forum voor mensen met wisselende, technische kennis. Ook mensen die er allemaal niet zo goed in thuis zijn worden best geholpen. Die opmerking is dus op zijn minst misplaatst en onrespectvol ... sorry !
Geen antwoord geven op een gegeven eventuele oplossing, dat is pas respectloos, tis niet de eerste keer dat de TS dat doet, zal mij de moeite besparen om die persoon te helpen.
 
je start op vanaf die Ashampoo opstart cd en je zorgt er tevens voor dat de schijf waar de backup op staat aangesloten is ..éénmaal dat je systeem opgestart is vanaf deze opstart cd kun je dan naar deze backup gaan om deze te selecteren en zal deze vervolgens ook terug gezet worden ..het is dus Niet nodig om het programma op de ssd te hebben !


alles is duidelijk zo, slotje mag erop nu.
 
en lange pier, ik moest een oplossing hebben voor Ashampoo image, ik ben met uw image niets als ik er geen mee gemaakt heb, dat moet je toch begrijpen of niet,
uw oplossing is goed maar ik kan toch geen VW motor gaan steken in een Mazda
laat dit probleem nu opgelost zijn.
je geeft veel goede raad waar ik al veel mee gedaan heb, maar deze was specifiek voor Ashampoo.


gelukkig nieuwjaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan