is dit een goed product volgens de kenners
www.bol.com
ik heb hier tweemaal proberen een rufus iso aan te maken een met een nieuwe Kingstone 128 gig en een met een Datatraveler 16 gig nadat ik op start drukte stopte het proces en zei disk stuk of onbruikbaar,
ik stak die in een andere poort en die kwam zelfs niet meer in de lijst van mijn pc.
Aangemaakt met portable rufus, kan dit aan het programma liggen?
en nog iets als je een bios flash doet, is dit beter met een bekabeld netwerk of is wifi ook goed.
bedankt
Ed

Philips 250GB SSD extern - Ultra Thin - SATA Ultra Speed USB-C - USB 3.2 - Read up to... | bol
Philips 250GB SSD extern - Ultra Thin - SATA Ultra Speed USB-C - USB 3.2 - Read up to 540MB/s - Write up to 520MB/s - Windows, macOS, Game Console,...

ik heb hier tweemaal proberen een rufus iso aan te maken een met een nieuwe Kingstone 128 gig en een met een Datatraveler 16 gig nadat ik op start drukte stopte het proces en zei disk stuk of onbruikbaar,
ik stak die in een andere poort en die kwam zelfs niet meer in de lijst van mijn pc.
Aangemaakt met portable rufus, kan dit aan het programma liggen?
en nog iets als je een bios flash doet, is dit beter met een bekabeld netwerk of is wifi ook goed.
bedankt
Ed