Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn inloggegevens zijn steeds weer weg en moet ik op alle forums deze weer opnieuw invoeren en dat zijn er heel wat om steeds weer opnieuw inloggen.
Cookies staan zowel in CCleaner els in IE8 nog na het schoonmaken, maar toch weer alle opnieuw inloggen. (ook met vinkje voor deze pagina onthouden)

Ik maak gebruik van CCleaner en plaats alle te bewaren cookies naar het rechter vak wat daarvoor is bestemd en zijn vinkjes geplaats bij het tabblad Internet Explorer de eerste 5 aangevinkt en CCleaner verwijdert dan ook niet de aan de rechterkant geplaatste gegevens.

Ook heb ik in IE8 > Internet opties > Geavanceerd > aangevinkt staan: De map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browser word afgesloten. (ook dit vinkje weghalen bied geen oplossing)

De cookies staan wel nog steeds in IE8 > Algemeen > Instellingen > Bestanden weergeven, en er staat GEEN vinkje voor Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten.

Autoaanvullen staat ook goed aangevinkt wat nodig is maar toch steeds weer na het opkuisen met CCleaner alles weer opnieuw inloggen.

In grote lijnen komt het hier op aan als ik CCleaner gebruikt staan er rechts nog alle gegevens als zowel in IE8 maar moet ik toch op alle forums opnieuw inloggen waarvoor ik geen verklaring kan vinden, ik heb dit probleem al een geplaats toen ik nog met Vista werkte maar dit is nu Windows 7 geworden als OS.

Groet,
Obelix
 
Zoals je ziet in mijn bijlage staat indexdat ook in de cookies map.
Wat je kan doen in ccleaner is de indexdat alleen analiseren via rechtsklikken daarop en na het legen van deze eens testen of je nog ingelogd blijft.
Zo kan je bij deze tool alles 1 voor 1 testen.
 
Hallo, ik kan niet met Firefox werken daar ik website's maakt en deze niet worden ondersteund met Firefox. En de mensen die een website hebben van mij deze ook geen Firefox gebruiken jammer genoeg.
Groet,
Obelix
 
Laatst bewerkt:
Ook "wachtwoord onthouden" aangevinkt?

Hoi, alle instellingen en voorstellen van "nijltjetweety" ook nagegaan in CClaener maar helaas. Op de een of andere manier zijn ze weg en moet er steeds opnieuw worden ingelogd.
Groetjes,
Obelix
 
Hoi, alle instellingen en voorstellen van "nijltjetweety" ook nagegaan in CClaener maar helaas. Op de een of andere manier zijn ze weg en moet er steeds opnieuw worden ingelogd.
Groetjes,
Obelix

Het "wachtwoord onthouden" aanvinken doe je niet in CCleaner, maar wel op het ogenblik dat u inlogt op een forum, onder "gebruikersnaam, wachtwoord" een vinkje zetten bij "wachtwoord onthouden".
 
Het "wachtwoord onthouden" aanvinken doe je niet in CCleaner, maar wel op het ogenblik dat u inlogt op een forum, onder "gebruikersnaam, wachtwoord" een vinkje zetten bij "wachtwoord onthouden".

Hoi, ja dat was me ook bekend dat zie je op elke site waar je in wil loggen wel staan waar je dat moet aanvinken. Maar dan alsnog ook deze worden ergens gewist waardoor opnieuw inloggen weer een noodzaak word.

Groet,
Obelix
 
Hoi, ja dat was me ook bekend dat zie je op elke site waar je in wil loggen wel staan waar je dat moet aanvinken. Maar dan alsnog ook deze worden ergens gewist waardoor opnieuw inloggen weer een noodzaak word.

Groet,
Obelix

Doe het volgende eens in IE: Menubalk - Extra- Internetopties - tabblad Algemeen - "browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten" klik op "verwijderen..."
helemaal bovenaan: vinkje zetten bij "gegevens van favoriete websites behouden" en in het midden: "geen vinkje" bij "wachtwoorden" - OK
 
indien je Firefox geinstalleerd hebt installeerd dan eens de Add-ons LastPass eens die onthoud alle passwoorden.

groetjes
 
Doe het volgende eens in IE: Menubalk - Extra- Internetopties - tabblad Algemeen - "browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten" klik op "verwijderen..."
helemaal bovenaan: vinkje zetten bij "gegevens van favoriete websites behouden" en in het midden: "geen vinkje" bij "wachtwoorden" - OK

Hallo, hier had ik graag wat meer uitleg over gehad. Deze handelingen staan toch niet allemaal op hetzefde tabblad "Algemeen" neem ik aan anders heb ik toch echt een probleem met mijn IE8.
 
Hallo, hier had ik graag wat meer uitleg over gehad. Deze handelingen staan toch niet allemaal op hetzefde tabblad "Algemeen" neem ik aan anders heb ik toch echt een probleem met mijn IE8.

Toch wel, maar u moet dan wel klikken op "verwijderen", dan krijg je een nieuw venstertje en daar moet je de rest afhandelen.
 
Hallo J.W,
Het klopt precies hoe u dit uitlegd maar die weg kun je ook bereiken door rechtsboven op > Beveiligging > Browsergeschiedenis verwijderen te klikken dan krijgt je hetzelfde menu om te selecteren. Maar in iedergeval deze stonden al goed ingesteld zoals u reeds aangaf. Wat me steeds meer begint op te vallen is het volgende, als ik wat veel surf sluit ik IE8 even af en doe even snel met CCleaner alles opschonen. Eenmaal dit gedaan en open weer IE8 zijn bij de meeste site's mijn inlogggevens weg zonder dat ik de pc opnieuw heb opgestart, de cookies als zowel in CCleaner als IE8 staan er dan wel nog. (zet voor elke site vinkje voor te onthouden) Dit is een veel voorkomend probleem als ik eens zo rond surf, ik ben gelukkig niet de enige met dit probleem maar een oplossing staat er tot op heden nog niet bij.

groet, Obelix
 
Naast coockies staan er coockies in index.dat, maar het is bij autoaanvullen dat de gegevens voor je inlog worden bewaard als je de sneltoetsen van internet explorer gebruikt . kijk naar de waarschuwing die ik krijg bij het aanvinken.
 

Bijlagen

  • auto aanvullen.JPG
    auto aanvullen.JPG
    31.7 KB · Weergaven: 116
  • index.dat.jpg
    index.dat.jpg
    23.1 KB · Weergaven: 133
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan