Opgelost update van filmprogramma mislukt steeds (Vegas pro 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste mensen,

Voor mijn Vegas programma was een belangrijke update. Download geen probleem maar bij de installatie van de update krijg ik steeds de melding INI bestand kan niet geactualiseerd worden. (Zie screenshot hierbij.) De download wordt wel verder geïnstalleerd maar het blijft de oude versie.
Ben in contact met Vegas maar die hebben tot nu toe geen werkende oplossing gevonden. Misschien hebben jullie een tip om,uit de miserie te komen?
Bedankt nu al.
Jdr
 
sorry hier komt het
 

Bijlagen

  • Schermopname (7).png
    Schermopname (7).png
    223.1 KB · Weergaven: 97
Daar is niks van te maken : een screenshot van gans je scherm is uiteraard véél te klein om iets van te kunnen lezen.
Maar een screenshot van enkel en alleen het dialoogvenster met de foutmelding aub ?
 
* kan je dat bestand daar vinden ?
* er is een kans dat je wel de nieuwe versie hebt geinstalleerd gekregen maar dat de vermelding ervan in install.cfg gewoon niet kon aangepast worden en je daardoor binnen het programma de verkeerde vermelding krijgt...

Reden is (waarschijnlijk ?) dat je de installatie hebt uitgevoerd met een gebruikersaccount die géén of onvoldoende administratieve rechten heeft op je PC en dus ook niet in die folder kan schrijven... Als dat het geval is, is ook de installatie niet geslaagd.
Maar valt alles gewoon over te doen met een gebruiker die wél alle rechten heeft op je PC.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
Je zegt daar wel iets nuttig. Maar mogelijks is het niet voldoende om dit uit te voeren met een gebruiker die voldoende rechten heeft. Ik vermoed dat er "elevation" nodig is tijdens de installatie. Dus, setup uitvoeren met "administrator rechten".
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
ik ben ook die mening maar kan ook de programma's niet deleten. Heb daarvoor "geen machtiging."
Ik denk dat ik de register files van het programma eerst moet deleten en dan gewoon alles terug moet installeren.
 
ik ben ook die mening maar kan ook de programma's niet deleten. Heb daarvoor "geen machtiging."
Aangezien het upgraden ook in een installatie op een bestaande installatie zou moeten voorzien, zou ik daar zeker niet in gaan rommelen.
Gewoon de installatie van de nieuwe versie uitvoeren als administrator, zoals hierboven uitgelegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
fout is volgens dit filmpje te wijten aan een missend stukje of corrupte vB code

Zijn twee verschillende problemen. Filmpje gaat over een dll die de setup niet kan registreren.
Ongeacht ze blijkbaar wel fan zijn om altijd dezelfde errorcode te gebruiken. Welke dus vrij nutteloos is in zulke situaties...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan