Sterretje om sites toe te voegen bij Favorieten .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het sterretje boven in de balk om sites bij de favorieten toe te voegen verdwijnt regelmatig . Met het andere sterretje om naar de favorieten toe te gaan is er geen probleem .
 
Bedoel je deze ???

Favorieten.jpg
 
indien dat sterretje niet aanwezig is in je edge browser dien je eens een andere site te bezoeken ..of is het zo dat dit sterretje bij eender welke site verdwenen is...indien zo dien je de edge te herstellen ..
*ik zie nergens een mogelijkheid kwa instellingen om dat sterretje aan of uit te zetten !

Ashampoo_Snap_donderdag 6 december 2018_18h13m48s_001_.png
 
nee Skippy je zit op het verkeerd spoor …

noliko je dient eens na te gaan of je favorieten nog wel aanwezig zijn …

De favorieten van Edge staan in *althans daar zouden ze moeten staan .

C:\Users\Noliko\AppData\Local\Packages\Microsoft.M icrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\D efault\DataStore\Data\nouser1\120712-0049\DBStore
**
De favorieten staan dus in spartan.edb. en helaas zijn die .edb bestanden gecodeerd m.a.w deze zijn dus niet leesbaar met een gewone editor.


En de bijbehorende iconen staan in

C:\Users\Noliko\AppData\Local\Packages\Microsoft.M icrosoftEdge_xxxxxxxxxxx\AC\MicrosoftEdge\User\Def ault\DataStore\Data\nouser1\120712-0049\Favorites

note : waar de xxxxxxxxxx staan staat in feite een reeks cijfers en letters (dit verschilt bij iedereen zo staat er bij mijMicrosoft.MicrosoftEdge_8wezxt3d8bbte bij u worden dus andere cijfers en letters vermeld .
*stel als blijkt dat zowel het bestand "spartan.edb " als ook de map "favorietes " niet aanwezig zijn bij u dan dien je zoals ik eerder al meedeelde de edge te herstellen via powershell ( administrator )
 
Ik heb de oplossing op een andere site gevonden :

That works. Simply clicking the url in the address field and then clicking anywhere else suddenly brings back the star icon!

Now the question becomes this "Is this a bug, or does Microsoft claim it is a feature?"

 
Toch eigenaardig . Als ik deze morgen mijn PC opstartte was het icoontje van toevoegen aan Favorieten niet zichtbaar en als ik dan in de adresbalk klikte en daarna ergens op een leeg veld , kwam het icoontje tevoorschijn . Nogmaals , eigenaardig .
 
waarschijnlijk een bug …
heb hier echter dit probleempje nog nooit onder vonden ..wat ik niet snap is "het leeg veld " waar jij dient te klikken "welk leeg veld bedoel je hier " dit is me niet duidelijk !
is dit klikken dan met de linker muis knop of met de rechter .
beschrijf eens wat je precies dient te doen ..
 
Gewoon met de linker muisknop . Ik heb uw bericht nu geopend . Het icoontje toevoegen aan Favorieten was niet aanwezig . Ik klik in de adresbalk waar www.pctuts.be nu in staat en dan klik ik met linker muisknop in uw bericht en het icoontje komt te voorschijn . Ik heb dit probleem sinds enkele weken . Vroeger nooit geen problemen mee gehad .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan